(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anam.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anam.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ana gibi yâr, bağdat gibi diyar olmaz! Demişler ama analarımız da maalesef gözleri çağlayanlar gibi hiç durmadan ağlıyor! Bağdat ta viran oldu! Allah u teala sizin ve bütün analarımızın mekanını cennet eyleye. Harika bir eser ile analarımızı yad ettik. Selam ve saygılarımla.
Ellerinize değerli duyarlı yüreğinize sağlık ALLAH rahmet etsin mekanı cennet olsun başınız sağ olsun çok güzel bir Ana şiir tebrik eder gönülden kutlarım yüreğinizin sesi hiç susmasın daim olsun inşallah saygılar......
Anamıza, Allahtan rahmet diliyorum Suat abim. Mekanı cennet olsun, nur içinde yatsınlar. Onların hakkı ödenmez, lakin, belki vefa örneği bu güzel eserlerle ruhları şad olur inşallah. Geç kalışımdan dolayı özür diliyor, vefalı yüreğinizi ve usta kaleminizi en içten dilek ve temennilerimle kutluyorum.
Allah razı olsun Kardeşim. Tüm geçmişlerimizin mekanı cennet olsun. Aliciğim çok teşekkür ederim VAROL kardeşim. Geç kalmak ne demek her zaman onur verdin sağolasın. Selam ve sevgiler kardeşim.
çok güzel bir Anne şiiri ile sayfanızla tanıştım.anne denince diller akan sular durur.Anneciğinize rahmet diliyor bu güzel şiiri yaza kaleminizi kutluyorum.yürek sesiniz hiç susmasın şairim.selam ve saygılarımla...
ana ve babanın varlığa katkısı güzel işlenmiş dost her ikisine de Allah'tan gani gani rahmet dilerim mekanları cennet olsun güzel yüreğini kutlar sevgiler sunarım...
Anaların hakkı ödenmez. Cennet onların ayaklarının altındadır derler ama ben onların ayaklarının altıdır diyorum. Sevgili kardeşim, rahmeti Rahmana kavuşmuş annenize rahmet diyorum. Mekanı cennet olsun inşallah. Bütün anaların mekanı cennet olsun. Çok içten ve de gerçekçi ve duygulu huzunlendiren bir şiirdi. Gönülden kutluyorum. Sevgilerle kalın. Selamlar.
Bu büyük atalar için denizler mürekkep kara'lar defter ağaçlar kalem olsa yinede yetmez anlatmaya Allah kadir kıymet bilenlerdeneylesin ruhları şad mekanları cennet olsun eziz hemşehrim kalbi selam ve dua ile kutluyor günümün şiiri seçiyorum
Cennet annelerimizin ayağı altındadır. Rabbim bizlere hayırlı evlat olmayı nasip etsin .ebedi aleme göçen tüm anne babalarımıza Allah rahmet ve merhametiyle muamele etsin inşAllah.. Selam dua ile .
allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah.amin.yürek sesiniz var olsun suat hocam.çok acıklı idi şiiriniz beğeni ile okudum kalemin susmasın değerli hemşehrim...
Anam anam güzel anam Kokunu özledim geçmiyor zaman Dağlara ovalara çökerse duman Çekilmez bir zaman yel olmayınca..
Anamın kokusu bir başka kokar Irmak olur gözleri her zaman akar Yavrusun özler yollara bakar Hep anamı koklarım gül olmayınca..
Pamu cak yüzleri sevmesi başka. Yavrusun severken öpüşü başka Sevinci büyüktür karışır aşka Derelerde çağlar sel olmayınca..
Vahap der bir başka ananın tadı Yüreğimde taşırım o güzel adı Sıcaktır kucağı sevgi ocağı Tadarım arıda bal olmayınca..Vahap Ünsal...? şiirinize karşılık bu naçizane şiirimi yazdım umarım beğenirsiniz suat hocam..saygılarımla..
Allah u teala sizin ve bütün analarımızın mekanını cennet eyleye.
Harika bir eser ile analarımızı yad ettik.
Selam ve saygılarımla.