(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYGI DEĞER ŞAİRLER BU İMDAT TÜRKEL DENEN ŞİİR HIRSIZININ KENDİ KÖYLÜSÜ İLHAN POLAT ADLI BİR ARKADAŞ BİZE BİR MESAJ YAZMIŞ. BENDE SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.
HANİ BU İMDAT TÜRKEL DENEN ADİ ADAM HIRSIZLIĞIMI İPTAL EDİN TAKSİMDE KENDİMİ ASARIM DEMİŞTİ. VE ONDAN SONRADA ŞİİR ÇALANIN ANASINI AVRADINI DEMİŞTİ. İŞTE HEM ŞİİR ÇALIP HEM NAMAZA GİDEN SONRADA ANASININ VE AVRADININ ÜSTEÜNE YEMİN EDEN İMDAT TÜRKELİN KENDİ KÖYLÜSÜ SAYIN İLHAN POLATIN BU İMDAT TÜRKEL DENEN YÜZSÜZ REZİL ADİ HIRSIZIN YAPTIĞ HIRSIZLIĞIN KANITI.
BUYURUN OKUYUNÇ
UYARI; Sayın yönetici hemşehrim merhaba..Siteniz hayırlı olsun. Size çok önemli bir yazıyı köylünüzün olarak üzülerek yazıyorum.
Bu sitede 57 nci sayfadaki BENİM KÖYÜM şiirini İmdat Türkel internetten kopyalamış bazı cümlelerini değiştirmiş ve son bir kıtada kendisi eklemiş ondan sonra 9.3.2011 tarahinde buraya eklemiş.
Ondan sonra 2 Mayıs 2015 te bu sefer yine bazı kıtalarını değiştirip Edebiyat Defteri sitesine eklemiş.
Eklediği 2 şiir de yine oynamalar yapmış kendisine mal etmiş. Bu şiiri inceledik Erzincanlı bir arkadaşa aitmiş internette bir sürü sitede yayınlanıyor.
9.3.2011TARİHİNDE ÇALIP BURAYA KENDİ SÖĞÜTLÜ BELDESİ SİTESİNE EKLEDİĞİ ŞİİR
Baharda şenlenir bağı bahçesi İnan çok güzeldir keklik kuş sesi Sanki oksijendir yeşil meşesi Havası başkadır benim köyümün
Akşam olur herkes döner evine Canim kurban olsun benim köyüme Hayran kalır cümle alem gölüne Neşesi başkadır benim köyümün
Türlü türlü çiçek biter dağında Meyvesi bol olur bahçe bağında Her çeşit balığı bol ırmağında Yeşili başkadır benim köyümün
Köyümün içinden akıyor çayı Kıvrım kıvrım akar sular tarlayı Unuttum sanmayın orda olmayı Dostluğu başkadır benim köyümün
Yaz gelince herkes çıkar yaylaya Gurbette olanlar döner sılaya Hiç kimse bakmıyor artık tarlaya Yaylası başkadır benim köyümün
Yazarım yazarım methiyem bitmez Sılamın hasreti aklımdan gitmez Teselliler artık bana kar etmez Özlemi başkadır benim köyümün
İmdat, TÜRKEL
HERKESİN DİKKATİNE; BU MUHTEŞEM PROFESYONEL ŞİİR HIRSIZININ ÇALDIĞI ŞİİRDE 2 DEFA OYNAMA YAPMIŞ İKİSİDE FARKLI. BİRDE BİR ARAKADAŞIMIZA A ŞİİR ÇALANIN ANASINI AVRADINI DİYE YEMİN ETMİŞ. BAKIN BU ŞİİR HIRSIZI İMDAT TÜRKEL ŞİİR ÇALIP ONDAN SONRA GİDİP NAMAZ KILIYOR VE ONDAN SONRADA ANASININ VE AVRADININ ÜZERİNE YEMİN EDİYOR YALANDAN ANASINI S.KİYOR.
BİZİM KÖYÜMÜZDE MURAT ÇAKIR GİBİ DEĞERLİ ŞAİRLER VARDIR. LÜTFEN BU İMDAT TÜRKEL DENEN ŞİİR HIRSIZI (ERKEK OROSPUSU) ADLI ŞEREFSİZ İÇİN BİZİM KÖYLÜLERİ HOR GÖRMEYİN. ŞEREFSİZ HER TOPLUMDA ÇIKAR.
tebrikler ediyorum bahar geldi iyi ki geldi koku saçtı toprak her mevsim bir başka güzel ama bahar bir başka güzel ömrümüz hep bahar olsun selamlar saygılar........