Sahi Başkanım Bir insan bu kadar güzel güler mi Korkmaz mı ama bir insan bu kadar güzel gülmeye...
Gitme be Başkanım Ne yaparım ki ben sensiz Keşke, dilimi eşşek arısı sokmuş olsaydı da "Sonunu merak ediyorum" demeseydim bu hikayenin
Gitme be Başkanım Vallahi bak uğraşmayacagim seninle artık Sinirlerini hoplatığ durmayacağım bir anda Ne olursun gitme be Başkanım
Anlatmayacağım seni kimseye sözüm söz -Yav inanmıyor musun İki gözüm önüme aksın Şuradan şuraya gitmek nasip olmasin Daha ne diyeyim Yeter ki sen gitme be Başkanım... Talan etme gönül bahçemi Kırma kanadı mı, kolumu Bırakma beni böyle uçurum kenarlarında
Bilirsin beni Yüreğinden düşmekten
-Ç o k k o r k a r ı m
Bilirsin beni..
Gitme be Başkanım... Yahu bir sırrım vardı seninle Daha paylaşacak Alelacele nereye hemen... Dur hele... Bırakma beni bu enkaz yığıntısıyla baş başa Sonra, Kurtulmak istemem ki s e n s i z!
Gitme be Başkanım... Hani, bir kahvenin kırk yıllık hatırı vardı Ne olduda ? O hatırı hiçe sayıp’ta gideceksin şimdi.
Başkanım! Küstürtme bak beni şimdi kendine Küsersem bir daha barışmam ha. Çünkü Sana en çok ihtiyacım olduğu bu zamanda -Beni bırakıp gidersen eğer Gidişinle canımı daha da çok acıtacaksın, Daha da çok ağlatacaksın Kapattığın yarama kapanmaz yara olacaksın,başkanım Tekrar kanatacaksın beni..
Y a p m a Başkanım Bana bunu y a p m a! Bildiğin ama bana unutturmaya çalıştığın her şeyi Tekrardan h a t ı r l a t m a Yoksa sana:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk mı olsun Başkanım ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk mı olsun Başkanım ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfamı ziyaretinizle, Sizi tanıma, ve şiirlerini takip etme fırsatı verdin, onur duydum.. "Aşk mı olsun Başkanım" başlıklı şiirini imrenerek okudum. Enfes bir içerik seçmişsin. Anlatımın ve şiirin akıcılığı harikulade. Nice böyle eserlere diyor, kardeşime selamlarımı gönderiyorum.
Dinlemedi be kemal dayı.. Keşke dinlese ama dinlemedi işte Ya da dinlemek istemedi, Sağdan soldan duyma sözlerle birlikte bana karşı olan öfkesine yenilip yargısız infaz etti... Oysa dinleseydi dinlemek isteseydi o kadar çok şey söyleyesim vardı ki ona Ama olmadı işte...Sonra hep ona hem bana hem kaleme hem kağıda hemde şiire küstüm.
Kutluyorum yüreğinizi, kaleminizi