bitti sanılan namertler kurdu haince bir pusu yine yayıldı yurduma şehidin kanlı salası bu ne kara bir gündür dağıldı bir bir dokusu it dokunulmaz olunca her gün bulaşır belası…
(14.03.2016) AZAP…
Ankara da kancıkların saldırısında Rahmeti Rahmana kavuşan kardeşlerimize ALLAH tan gani gani Rahmet kederli ailelerine ve milletimize başsağlığı ile yaralananlara acil şifalar dilerim.Selam ve dua ile..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-İt dokunulmaz olunca… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-İt dokunulmaz olunca… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla Üstadım.
.Suçu neydi o gençlerin, yaşlıların,çocukların. Çok üzgünüz çok.Nurlar içerisinde yatsınlar.Duyarlı yüreğinizi kutluyorum üstat.Selam ve saygılarımla...
Terörün kara yüzü ve AN-kara lanetliyorum Başın sağ olsun Türkiye, Başın sağ olsun insanım diyenler Kalemine yüreğine sağlık _____________________________________Selamlar
bitti sanılan namertler kurdu haince bir pusu yine yayıldı yurduma şehidin kanlı salası bu ne kara bir gündür dağıldı bir bir dokusu it dokunulmaz olunca her gün bulaşır belası…
Haklısın yer den göğe kadar haklısın selamlar...............
Bu güzel duanıza AMİN diyorum dost Millet bunlara da alıştı. Umrunda da değil zaten.Kendilerine bir şey olmadıkça onların işi tıkırında Ömrüne bereket Milletimizin başı sağ olsun. Sağlıcakla
bitti sanılan namertler kurdu haince bir pusu yine yayıldı yurduma şehidin kanlı salası bu ne kara bir gündür dağıldı bir bir dokusu it dokunulmaz olunca her gün bulaşır belası…gönül sesiniz susmasın vijdanların sustuğu bu devirde,,selam ve dua ile
Hocam olan ölene oluyor üç günde olay çözülüyo ve kapatılıyo yapılan şey sadece rahmet ve sabır dilemek. Geçerli çözüm istiyoruz. 5 ayda 3 katliam aynı bölgede olacak gibi değil. Yaramız kapanmıyacak kadar derin. kutluyorum duyarlı yüreğinizi. Saygılarımla.
Ankara'da birliğimize, huzur ve güvenliğimize yönelik yapılan , insanlık dışı terör saldırısını şiddetle lanetliyorum. Bu haince ve kalleşçe yapılan terör saldırısında vefat edenlere Allah'tan rahmet, yaralanan vatandaşlarımıza acil şifalar diliyorum. Milletimizin başı sağolsun.duyarlı yüreğiniz var olsun usta...
Bu gailesiz, kendi işleri yolunda yöneticilerin yüzünden milletimin yüzü gülmeyecek bir türlü... Allah'ım bil umum dokunulmaz itlere kendisi dokunur inşaallah... yine yandı içimiz, yine ocaklara köz düştü...tebrikler ve saygılarımla.
Bankalarla, okullarla, gazete ve televizyonla uğraşacaklarına terörü bitirmenin bir yolunu bulsalar ne olur. Zaten hepsinin haberi varmış infial olmasın diye halka açıklamamışlar. Lanet olsun.
Kısa ama pek etkileyiciydi.
Alkışlar bıraktım sayfaya.
Gönül sesiniz daim olsun.
Selam ve saygılarımla.