Dürüst olmak mıydı hatam, suçum neydi ki Kalbimi açmıştım sana bir ayna misali Şu dünyada hiç hatasız kul gördün mü ki Uykusuz geçirdim bütün geceyi Sabaha kadar huzursuzdum, tansiyonum yükseldi Bu can bunları hiç haketmedi İstemiyorsan çekilirim yolundan, sen mutlu ol yeter ki!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dürüst Olmak mıydı Hatam! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dürüst Olmak mıydı Hatam! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* * *İşte Edebiyat Defteri* * * * * ** * * ** * ** İşte Seven bir yürek * ** * ** * * * ** * * ** * ** * * * * ** * * İşte Aşk işte sevgi Kutlarım böylesine içten seven yüreği Dygularda adeta sağanak yağış var, aşka , sevgiliye haykırış var Arif anlatım var, samimiyet var, daha ne olsun Saygı ile efendim Şair 67 Ali Cemal AĞIRMAN
Uykusuz geçirdim bütün geceyi Sabaha kadar huzursuzdum, tansiyonum yükseldi ========================================= Uykusuz gecelerin bir nedeni vardır.İnşallah iyiye işarettir . Acı çekmeden tatlıya varılmıyor .. Tebrikler çok güzeldi... selam ve saygılar ...
Üstat kaleminizden yine sitemli bir şiir okudum. Dürüst oluranız yer yok bu alemde Doğru söyleyenlerii dokuz köyden kovmuşlar yalancıları dokuz köye bir muhtar saygılarımla.
* * ** * * ** * ** İşte Seven bir yürek
* ** * ** * * * ** * * ** * ** * * * * ** * * İşte Aşk işte sevgi
Kutlarım böylesine içten seven yüreği
Dygularda adeta sağanak yağış var, aşka , sevgiliye haykırış var
Arif anlatım var, samimiyet var, daha ne olsun
Saygı ile efendim
Şair 67
Ali Cemal AĞIRMAN