(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜRRİYETE GİDEN YOL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜRRİYETE GİDEN YOL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nefis yaratılmış bir mahluktur,iyi kullanma neticesinde elde edilir semere ve allahın ism-i nukuşları,yanlış kullanma neticesinde de kaybedilir.yüreğine sağlık.
Evet haklısın Mustafa. "Bana değmeğen yılan bin yaşasın" düşüncesini kazımalıyız zihinlerimizden ve rahatımızdan ödün vermeliyiz ki; bu millet ve bu devlet ilelebet payidar olsun!..Tebrik ederim..
Şunu iyi bilmeli ki; fikretmeli beşeriyet, Nefse zulüm edilmeden kazanılamaz hürriyet. ********************************************************* çok anlamlı bir söz olmuş hemşerim , şairim yürekten kutlarım seni , başarılar ... ŞaİrOrHaN
Öncelikle şiirinizi iki anlamlı olarak ele almak istiyorum..
Birincisi hamd olsun ecdadın kanı pahasına kazanılan bir hürriyetimiz var önemli olan onun kıymetini bilip gereken değeri vererek il elebet yaşatmak..
İkincisi manevi anlamıyla nefse zulüm edilerek kazanılacak olan bir ebedi hürriyet vardır ki; bence şiirde asıl içerik bu olsa gerek, o konuda binler kez haklısınız ve şiirinize her haliyle katılıyorum..
Bu veciz sözlere şiir demek ne derece yerinde olur onuda pek bilemiyorum..Ben kendi adıma deyim niteliğinde muhteşem sözler olarak niteliyor sizi vede bu iki mısralık eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Selamlarımla..yudumyunus
Yunus Karaçöp tarafından 3/25/2008 9:22:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
hiç bir şey bedel ödemeden kazanılmaz...kazanılanlarında kıymetini bilmeli...harcamamalı pervasızca...tavizler verilmemeli hürriyetten...verilen her taviz yumruk gibi dönecektir..o iki satıra daha neler sığmış...ben mola vereyim yoksa ....papatyalar yüreğinize