Hadi bismillah dedik, sunduk tek sevgimizi İki beden; bir yürek, aşkımız; sonsuz dizi Sevmek hata degildir, dövmeyiz; asla dizi Ölümüne sevgimiz, yürekte kalır izi Bir tek sen kal yanımda, solmasın gözüm ferim Bizi kimse yıkamaz, bilirim Allah kerim...
Sevdaya koşuyorum, tertemiz ak bir sevda Sanki doğal şelale, duru ve pak bir sevda Olmaz olmaz demeden, kalbine çak bir sevda Nefretten kinden uzak, gönülde yak bir sevda Bir tek sen kal yanımda, solmasın gözüm ferim Bizi kimse yıkamaz, bilirim Allah kerim...
Bunca yıl beklediğim, aşkın bana bir nimet Karşıma çıktın ya; sen, elbet vardır bir hikmet Dualarım Allah’a, yaz bize nasip, kısmet Taht kurdun sen gönlüme, bitme; kopsa kiyamet Bir tek sen kal yanımda, solmasın gözüm ferim Bizi kimse yıkamaz, bilirim Allah kerim...
Sözlerin nağmelerin, kulağımda hoş seda Unutmam mümkün değil, sesinde tatlı eda Canparemsin bitanem, canım; canına feda Ölüm kapımı çalsa, olmaz bende elveda Bir tek sen kal yanımda, solmasın gözüm ferim Bizi kimse yıkamaz, bilirim Allah kerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH KERİM; BİLİRİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH KERİM; BİLİRİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
muhteşem şiirdi