acılarıma sancılarıma ragmen yüzüm yinede nasıl güler bir ben bilirim bir ben bilmez kimse kimse bilemez...
bir ben bilirim kanayan yaralarıma inat ne umutlar ne hayaller kurup besledigimi...
özgürlügün ne demek oldugunu yaşamasamda bilirim..az çok sevmeden sevemeden sevilemeden çok seviyorum diyemeden aşk nedir sevda nedir bilmeden; ögrenmeden kendime koza örüp kapanıp iç dünyama yaşadım yıllarca ben...
sevmeyi ögrendim; senden daha önceleri... sevilmenin tadını bilmezdim yaşamıyordu sanki duygularım yaşıyor gibi olsam da ben...
seviyordum seviliyordum çok mutluydum lakin geç kalmıştım sevmeye ben neden karşıma çok geç çıktın sen...
özgürlük degil dünyaya gelmek diyorum ki; kuşlar bile özgür degil kanat çırpsalar da her gün özgürlüge yaramaz bir çocugun attıgı taş sonları olur belkide; bir daha uçamazlar özgürce evrende...
ve özgür degil hiç kimse çok sevse; sevilse bile... özgür sadece düşlerimiz Mavi gökyüzü gibi; Mavice.............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE; ÖZGÜR DEGİL HİÇ BİR ŞEY ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE; ÖZGÜR DEGİL HİÇ BİR ŞEY ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Galiba bir seçim yapmamız gerekiyor yaşamda.Ya sevgi ya özgürlük.Çünkü bunlar birbirine siyah ve beyaz kadar zıt.İkisi de birbirinden değerli iken zor seçim.Lakin size sevgi çok yakışıyor.Ben de sevgilerimi bırakıyorum şiirinize.
aynen şairem özgür sandığımızı zamanlarda bile özgür değiliz bi yerlere birilerine bazen de zamana tutsağız aslında....Düşlere sınır yok sadece onlara kelepçe vurulmuyor vurulmasına da izin vermemeliyiz zaten düşlerimizde biz özgürüz kuşlaarrr gibi....tebrikler kalemine yüreğine sağlık sevgilerimle
Ask geç ya da erken gelmez. ask bir otobüs, durağına uğramış yolcuları olarak ta biz binmisiz duraktan bu otobüse, aşkta zaman yoktur bence...Saygilarimla