Hangi mizandadýr Yüzlerce cümlenin yüklemlerinde asýlý kalmýþ tek bir öznenin aðýrlýðý Veya hangi dilbilgisi kuralý açýklar Ömrün satýr aralarýndaki noktalardan sonra neden büyük baþlar kalbin aðrýsý
Her tonuna hasret katýlan bir resmin çerçevesi kadar saçma Birbirine paralel iki çizginin ortasýnda sessizlik. Bütün deðiþkenlerin arasýnda Sonsuza gidiþleri durduracak sözler var biliyorum, Konuþulmamýþ…
Aþk sabitti bütün þehrin istasyonlarýnda Renkten renge bürünen mevsimlerdi Kayýnlar ve kestane aðaçlarý bir de Beklenen, bekleyen, uðurlanan Sendin; Her yevmiyesinde evine bir parça umut taþýyan vardiyalar Ve heyecaný okul çýkýþý buluþmalarýnýn Filmlerin esas kýzýnýn, hep güzel bitsin istenen hikâyesi Parklarýn ýssýzlýðý, yaðmurun kokusu, sonbaharýn yorgunluðu Liseli bir defter yapraðýnda gülün kurusu Salkým söðüt ýslaklýðýnda güneþ muþtusu…
Beyaz gülün kýrmýzýya dönüþlerinde Ekseni etrafýnda dinleniyordu dünya Günün yirmi beþinci kapýsýnda sükût Çaldýkça ezberlerini arzýn Sustuklarýmýz çoðalýyordu…
20.10.2014
Sosyal Medyada Paylaşın:
mehmet abdırgan Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.