Tutmazdı zaten
O değil de;
Ruhumda bi gevşeklik var. Aslında hem herşeyle çok ilgiliyim hem de dünya umrumda değil.
gerçekle yalan gibi,
geceyle gündüz gibi,
orçun’la nuri gibi,
bir elmanın iki yarısı gibi,
akreple yelkovan gibi,
kavun-beyaz peynir gibi
ve hatta kuzey- güney gibi...
O değil de;
hoca göle maya çalmış
tutmazdı zaten… tutmamış
insanız işte…zaaflarımız var
hala göle maya çalıyoruz...
O değil de;
’çal kanunum çal/derdini söyle bana/çal çal kanunum çal/sevgini söyle bana’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Belki Milli Piyango sembol olarak dışkılayan bir kuş yerine göle maya çalan Hoca'yı seçmeli. Mantık aynı mantık, umut aynı umut, olabilme olasılıklarını ise karşılaştıramıyorum. Şu fıkranın anlatıldığı yüzyıllar boyunca kaç kişi kendiliğinden gidip gerçekten maya çaldı acaba (Alkol ve/veya yeni yetmelerin gazı olmadan)?
İlhan Kemal
Örneğin sizin maya tutsaydı gazete haberleri şu şekilde olurdu:
Para hırsı yüzünden gölü yoğurta çevirdi, içindeki doğal hayatı geri getirilmeyecek şekilde mahvetti!
Çeşitli çevre örgütleri Kahraman Süt Ürünlerine karşı boykot çağrısı yapıyor. Bunlardan ÇevSevKo'nun sözcüsü ''Onun yaptığı ucuz Kahramanlık.'' dedi. Kahraman Süt Ürünleri ise yaptığı yazılı açıklamada ''Geleneksel Anadolu bilgeliğini günümüze uyarladık ve bu sayede bir çok kişiye iş kapısı araladık. Asıl bunu engellemeye çalışmak ucuz kahramanlıktır.'' diye cevap verdi. İç İşleri Bakanı ise ''Zaten göl yoğurt olmasa kuruyacaktı'' açıklamasında bulundu.
Esma KAHRAMAN
zaten tutmadı. bidaha da çalarsam namerdim.
Uzun bir aradan sonra yine güzel yazılarınızı okuyarak gülümsedim... Hep yazın siz...
Selamlar...
Esma KAHRAMAN
Turgay COŞKUN
aman boş ver tutsa ne olur tutmasa benim ne gölüm var ne de adam hem o kadar yoğurdu kim yiyecek
iyi bayramlar
sevgiler
Esma KAHRAMAN
Ahhhh Ahhh... Bu millet hâla anlayamadı.
Yahuuu. Zamanımızda nasıl ki bazı üreticiler ürünleri para etmediği için onu yollara döküyorlarsa Nasrettiin Hoca'da yoğurdu para etmediği için onu göle dökmüştü aslında...Ama bir türlü anlatamadık bu acı gerçeği millete.