Ankara Yağmurda da Cinayeti Sever 2 .Bölüm
Beyza Hakan yataktan fırlayıp holdeki çalan telefona yöneldiğinde içinden buda kim diye düşündü.
Sonra Hakanın "Ne diyorsun sen ya" diyerek tepki vermesi ile durumun tahmininden daha berbat birşey olduğunu anladı ve canı sıkkın olarak sabahlığını giyip Hakanın yanına geldi.
Hakan yüzü gözü karışmış bir şekilde salonun köşesinde bulunan koltuğa resmen yığılmış gibi oturuyordu. Beyza "Hakan ne oldu "dedi Hakan boş ve mantıksız gözlerle önce odayı taradı sonra Beyzaya baktı. "Adanalı geri dönmüş " dedi sözler dudaklarının arasından sanki tıslar gibi çıkmıştı. Beyza "olamaz der gibilerden Hakan a baktı ama yüzündeki kargaşa bunun gerçek olduğunu ve olayların daha da karmaşık hale geleceğini gösteriyordu.
Sonra kendini topladı Hakan "Sen artık emeklisin seni ilgilendirmez" dedi . Aslında bunu söylerken nekadar da boş olduğunu ve adanalı gündeme gelince Hakan ın nasıl bir ruh haline büründüğünü de çok iyi biliyordu ama kadınca bir hisle yaklaşıyordu sevdiği adamın ve hakka kendisinin bile adanalıdan neler çektiğini unutmuş değildi ama şu anda Hakan ın ruh halini düzeltmesi daha önemli idi Beyza için .
Hakan bir şey söylemeden yerinden kalktı Beyzaya tekarar baktı bu bakış biliyorsun onu bulmadan ve içeri tıkmadan bize rahat yok der gibi idi Beyza sessizce sokuldu ve Hakan ona sarıldı oyle sıkı sarıldı kı Beyza bir ara nefes alamayacak gibi oldu sonra Hakan "Beyza dedi tekrar arkadaşlara yardım etmem lazım sende biliyorsun ve şu anda bir ölü birde kaçırılmış ve işkence gören kız varmış bu kızı ancak ben bulabilirim seni korkutmak üzmek istemiyorum evet emekli oldum ama mecburum anlıyormusun en azından bana 10 gün süre ver çözemez ve bulamazsam işi bırakırım"
Beyza iç geçirdi tamam dedi tamam dediğin gibi olsun ve mutfaga ilerledi su ısıtıcısına su koydu ve kahve hazırlamaya girişti.
Hakan eline yine telefonu aldı ve tanferi aradı Tanfer telefonu açınca "Size yardım edeceğim ama sadece 10 gün için dedi 10 günde bulamzsak ben bu işte yer almayacağım şimdi beni alın birime gidelim eldeki delilleri inceleyelim " Tanfer tamam ağabey dedi Nihat sana gelir birazdan bu arada arayan numarayı bulduk ancak bu numara bir kez kullanımış ve kapatılmış sadece en son yenimahalleden arandığını tespit ettik."
Hakan biraz düşündü ozaman dedi Ali ile sen son arama yerine gidin yenimahallede bu işe uygun olabilecek boş dükkanlar ve depolar varıdr bunu en güzel emlak sitelerinden takıp edip buluruz birde tüm emlekçıları arayın ve bu günlerde yüksek fiyata 2-3 günlüğüne kiralanan depoları ve dükakanları çıkarmaya çalışalım ve telfonu kapattı.
Beyza kahve istermisin der gibi elinde fincan ile salona gelmişti Hakan fincanı aldı Beyzayı dudaklarından optu korkma bişey olmayacak bu sefer cabuk bulacagız bu iti.
Aşağıdan kapı zili çaldı Hakan Nihat olmalı diyerek evden çıktı.
Nihat yüzü asık bir şekilde kapıda bekliyordu agabey ya emekli oldun ama hala aynı rezillik devam ediyor diyecekti ki hakan sert bir şekilde su olanları bana özetle diyince Nihat istemeyerekte olsa susup olayları anlatmaya başladı.
Hakan Nihatı dinlerken olaylarıda gözden geçiriyordu Nihat dedi Şu oldurulen kızın sadece baş parmağımı mı yakılmamıştı evet dedi Nihat hangi parmağı idi yanı sağ mı sol mu diye sordu Hakan .
Nihat sol idi sanırım neden dedi .Yok bişey dedi Hakan ama anlı çatılmıştı.
Bu sırada kısıma gelmişlerdi Tanfer ve Ali yokları Beyhan ise burdunnan soluyarak emlakçılarla görüşüyordu Hakanı görünce masadan fırladı ve koşup amirim diyerek hakana sarıldı. Hakan ne yaptın Beyhan dedi .Tanfer amirime söylediğiniz gibi emlakçıları arıyorum sitelrede bakıyorum ama çok fazla var ve bulmak güç .
Hakan gözlerini kıstı merak etme dedi aranan alanı daraltacağım birazdan ama önce Tanferle görüşemem lazım
Bu arada Hakan ın cebi çalmaya başladı. Hakan cebi açınca yuzu buz gibi oldu "soyle ne istiyorsun " dedi Hakan
5 saniye sonra telefon kapandı Hakan telefonu kapatınca dönüp beni o aradı dedi adanalı ve ne dedi biliyormusunuz .
Nihat ve Beyhan biribirlerine baktılar o esnada Hakanın telefonu tekrar çaldı arayan Tanfer di ağabey dedi tanfer yenimahallede sinyalin tam alanına geldik ve burda çöpte bir poşet var içinde telefon var ve bir de not .
Olay yerini aradık geliyorlar ancak not kanla yazılmış sanıyorum yani aynı geçendeki gibi .
Hakan ne yazıyor dedi Tanfer Hakan komiseri çağırmışınız demek oyunu buyuteceksınız yazıyor ve bir de gülücük var ve birde bişey daha bir baş parmak var ağabey poşette
Hakan anladım dedi oradan gideceginiz yeri söyleyeceğim bekleyin olay yeri gelsin o delilide acilen adli tıpa gönderin sanırım kaçırılan ve sizinle konuşan kız için artık bişey yapamayacağız ancak başka bir kzı daha var gibi en azından onu buluruz umuyorum . Bu arada size birazdan gitmenız gereken yeri soyleyecegim
Telefonu kapatınca merakla bakan ekipteki cocukalara dönüp diğer kız da olmuş tahmının dedi zira baş parmağını telefonal beraber çöpe atmış adı herif ve dişelerini sıktı.
Nihat agabey dedi bişey sorucam az önce bize birşey diyordun Hakan sanki ruyadan ayılır gibi başını iki yana salladı Ne dedi Bişey diyordun o degil gibi Ha evet Tanferden önce arayan adanalı idi ancak cinayetler benim işim değil dedi ve kapattı numarası görunmuyordu ekranda .
Nihat ile Beyhan birbirlerine baktılar ve o değilse kım ozaman dediler Hakan göreceğiz dedi göreceğiz ama önce Tanfere gideceği yeri bildirelim yenimahalle 4 sokakta bulunan depoya gitsin ceset orada tahminim nereden anladın agabey dediler bakın dedi su listelere bakıyordum sizle konuşurken Beyhan sen fark etmedinmi en sapa ve en son 1 gün önce kıralanan ve en buyuk rakkama kırlanan ve de telefonun bulunduğu yere yakın olan tek depo orası. Beyhan ve Nihat heyecanla dokumana baktılar ve birkez daha Hakan amirlerini taktir ettiler bukadar işi bir arada nasıl yaptığınada şaştılar .
Hakanın seis onları kendilerine getirdi ahdi ne duruyorsunuz çabuk önce adanalının yakalnadığı ve hapis yattığı yerle temasa gecin ve hemen Tanfer ve aliyi yönlendirin bizde çıkalım biran önce bu adi herifi yakalmalıyız .
YORUMLAR
Polisiye dizi yazınızı, çok iyi kurgulayıp merakla okunmasını ve Hakan'ın ,kendisini suçluların yerine koyarak düşünme biçimi ile olayları çözümü konuyu sürükleyici hale getirmekte.Hakan emekli olmasına rağmen bakalım 10 gün içinde olayı çözmeyi başararak adanalı'yı yakalıyabiecek mi.?
Başarılarınız daim olsun kardeşcan.Beğenilerimi bırakıyorum sayfanıza,tebriklerimle.
Ege'den selamlar.
gel biz bunu hayata geçirip senaryo yapalım yada tiyatroya uyarlayıp bir etkinlikte can verelim... ankarada cinayet değil ankarada aşk yazaydın diycem ama ben polisiye gerilimi seviyorum..yine harika kaleme alış var devamını bekliyorum sayın hemşerim.. sevgilerle sevdalarla heyecanla kal))