- 616 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
***MAVİ DERİLİ DEFTERDEKİ KIRMIZI AŞK RUGANLARI***
Satırlar dilsiz...Gerçekten...Bunun iştiyakına vardım artık...Ne yazdığımı,ne yazacağımı ben bile bilmez hale geldim...Dahakine defter eskitmeliyim...Bu işlerin bilinçli şairiyim ben...Ama işte aklıma gelmiyor...
Bendemi sabık şair oldum yoksa?...Hani "döneklik"denen durumu olan...Konular farklı olabilir elbet önceden...Ama ne bileyim...Kafamda bir ampül yanmıyor aşktan başka...Zaten aşk...İnsanın aklını başından alan bir enerji...Her duyguyu öğreten bir enerji...Hani beklerken sabrı,severken aşkı,ayarlarken dakik olursun ya işte...Öyle bir olgu aşk...Çepeçevre sarar aşk...Elbet ama olursun,ama ilacınıda istemezsin tabibden...
Bir konumuzda dedin ya..."Özeline karışamam...Benim kadının özgür..."diye...Ya özelim sensen Mirzal...Ya en özellerimsen?...Bir tane değilde bin taneysen?...Ve ben sana karşı çok cimrilik yapıp senden bir parça bile vermiyorsam...Sen beni mavili,yeşili,aşklı renklere meftun ediyorsun ya...Ben seni milyonların yanında tın tın kalacağı renk sayısına karıştırıyorum seni...
Yazarsın ya "sınırdadır herşey!"diye...Sınıra bırakma artık sevgilim...Sınırlarda biter...Her ummanlar hayal olmasın...Sınırlar yıkılmak,kurallar uyulmamak içindir...Yaşanacak olan yaşanılmalı...Olacaklar olunmalı her iki tarafta istiyorsa...Öyle değilmi?...O kadarda cahilce kalmadım...Tamam tensel taraflarını bilemem...Ama sonuçta aşk kadınıyım...Soyad bile Özaşgın...Özü aşk...Özü sevgi...
Fazlamı denemelere kaçtım?...Şiirsellik yahu bizim dilimizmi diyorsun...Tamam...Bizde şiirliğe,senliğe,sevgiye akarız aşkısı...
"Varlığın kuvvetli bir şekilde içimde hissediyor Mirzalım...Hani çok yoğun bir varlık olma bilinci...Formülüde var...Biz,öğrenci tabiriyle"Mor Deve"dediğimiz...Ve işte...O tek günün dejavusunu yapınca kare kare...Ve ben yanarcasına tutuşurken...Ve sen dizelerinle öperken...Gözlerinle severken...Özlerinle tutarken beni...Vaveylarım yetmiyorki uzun havaların bitişlerine Mirzalım..."
Gramofonlardaki çiçeksem ben...Sende her plaktaki şarkıları içten içe düzenleyen iğnesisin...Ve ben senin cızzlarını halka nakşederken perde perde...Yine aylardan kasımları...Gurbet şarkımızı...Ve yine uzaklardasın asıl...Hayali gölge oyunlardaki bir piyeslik oyuncusun...
Ve Mirzal...Ah Mirzal...Senin bana bakmalarını sevdim...Senin bana içten dokunmalarını sevdim...Senin beni sımsıkı tutmalarını sevdim...Senin beni şehevice öpmelerini sevdim...Ben seni severim Mirzal...Sevmemi "-di"li geçmiş zamanlarda kullanmıyorum...Seni seviyorum Mirzal...Tek seni...Hep seni...Çok seni...Ben yoğum,sen içindeki aşk bölümünde kalan küçük senim...Başkalaşımlarında olmuşken...
İşte Mirzal...Böyle bir mavi derili defterimi,fosforlu düşüncelerimi,bozuk yazım azıcık renklensin diye pembelerle yazıyorum...Ve üstünde sadece kırmızı rugan aşk kırıntılarıyla...Hediye diye verdiğin...
ŞAİR-İ SİNEM-İ GÜZEL(Perizer...)
SİNEM ÖZAŞGIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.