- 2733 Okunma
- 28 Yorum
- 0 Beğeni
İMZA GÜNÜM
Merhabalar sevgili dostlarım;
Öncelikle hepinize hayallerinizin can bulduğu güzel bir gün diliyorum. Sizlere güzel bir haber vermek istedim.
"Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar Derin Hayatlar" isimli kitabımı Sarıyer Kitap Fuarında sevgili kitap severler dostlarıma imzalayacağım.
Bu mutlu günümde sizleri de yanımda görmek beni fazlasıyla mutlu edecektir.
Kitap çıkarma hayali olan bütün arkadaşlara da bu dileklerinin gerçekleşmesini temenni ediyorum.
Kocaeli Kitap Fuarına da katılacağım. Daha sonra da 19 Mayıs’ta Edebiyat Galerisinin düzenlediği Samsun Bafra etkinliğinde olacağım.
Sevgilerimi sunuyorum.
YER VE ZAMAN:
Tarih : 10-11 Mayıs 2012
Yer : Sarıyer Son Durak Antika Pazarı (Sarıyer Kültür Binası Yanı)
(Ben 10 Mayıs günü Saat 11.00’de orada olacağım)
Kocaeli Kitap Fuarı için şimdilik sadece 12’sinde olacağını biliyorum. Öğrendiğim yeni bir bilgi olursa burada paylaşırım)
/photo.php?fbid=282026978554394&set=a.218666998223726.50718.100002412817908&type=1&permPage=1
YORUMLAR
Özetle emeklerinizin mahsulü olan yapıtlarınızı dostlarla paylaşmanız dan dolayı sizi kutlayarak alkışlıyorum.
Yolunuz aydınlıklı yaşamınız başarılı olsun..
Saygılarımla..
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Başarılarınız daim olsun Aysel hanım
Faydalı ve kalıcı eserlere imza atmanız dileğiyle.
Saygıyla
Aysel AKSÜMER
Sevgili Aysel, oldu olacak derken kitabını çıkardın. Darısı yazmayı seven bütün arkadaşlarımın başına. Birinci hayırlısı ile çıktı, geri gelir artık; durmak yok yola devam...
Okuyanın bol olsun, sevgimle...
Aysel AKSÜMER
Değerli Arkadaşım Çok memnun oldum...Allah başarılarınız daim eylesin..Daha nice kitaplara inşallah
Selam ve saygılarımla.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel Hanım, emeğinizin raflarda yerini alacak olması inanın beni de çok heyecanlandırdı..Sabah telefonda Canan Demirel (ablam) haber verince çok sevindim..Kesinlikle gelip sizinle tanışmak ve bu mutluluğunuza ortak olmak isteriz..
Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Yazıların güne yeni yeni düşüyordu..-Yakın gelecekte raflarda yerini alacak kitapların, gelecek kalemini keşfedecek... demiştim.. Hatırlıyor musun Aysel Abla?.. o gün hiç de uzak değilmiş.. en az senin kadar mutlu oldum desem, bilmem inanır mısın.. Çok AMA ÇOK SEVİNDİM :) Tebrik ederim Ablaların en güzeli:) Nice nicelerine inşallah.
Aysel AKSÜMER
Neva Ney
Sevgili Aysel bu sitede ilk tanıdığım ve kalben sevdiğim isimlerin önde gelenlerindensiniz.
Başarınızı görmek mutlu ediyor beni. Ne kadar sevindim bilemezsiniz. Rabbim yolunuzu daima açık ve ışıklı eylesin.
Çıktığınız bu yolda her daim muvaffakiyet diliyorum. Nice eserlere İnşallah.
Sevgimle...
Aysel AKSÜMER
Tebrik ederim canım benim. İnan imz<a gününde olmayı isterdim. Gerçi benim kitabım da imzalı ama olsun seninle tanışırdım. Okuyucun bol olsun arkadaşım. Sevgiyle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Ülviye Yaldızlıı
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
İstanbul'da Sarıyer'de olması beni çok sevindirdi. Mutlaka gelmeye çalışcağım.
Hayırlı olsun arkadaşım...Sevgiler...
canandemirel tarafından 5/9/2012 11:06:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
canandemirel
canandemirel
ne mutlu size başarılar ve bol satışlar dilerim darısıda başıma tebrikler
selam ve sevgler
Aysel AKSÜMER
Katılamayacak olsak da sana başarılar diliyorum bütün kalbimle. Ama Kocaeli kitap fuarına geleceğin zaman mutlaka haberim olsun. Fuarı bizim belediyemiz düzenliyor. Yanında olmak çok isterim.
Allah yolunu açık etsin inşallah canım.
Aysel AKSÜMER
Aynur Engindeniz
Ama mutlaka haberdar et.
Allah yardımcın olsun.
Aysel AKSÜMER
Nasıl heyecanlandım yazının başlığını görünce sevgili Aysel. Ah keşke biz biraz geç gitseydik İstnabul'a inan ki kesin uğrardım. Daha geçen hafta döndük İstanbul'dan.
Başarılarının devamını diliyorum ve inan çok mutlu oldum.
Sevgimle
Aysel AKSÜMER
çok mutlu oldum canım Allah her daim yolunu açık etsin sevgilerimle ..
hayırlı olsun...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel arkadaşım imza gününün İstanbul Sarıyer'de olacağını duyunca inan çok sevindim.Ben de Habib beye katılıyorum, tarih ve yer bildirirsen çok sevinir ve inşallah katılmaya gayret ederim.Sevgiler...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkür ediyorum. Bir aileyiz ve bunu bir kez daha hissettim.
Heyecanıma verin gerçekten yazmamışım yer ve zamanı:))
Teşekkürler.
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Gurur duydum desem...
Heyecanın heyecanımız başarın başarımız olacak Sevgili Aysel Aksümer...
Sevgimle...
Aysel AKSÜMER
SAYGIDEĞER YAZAR(E)
MUTLU PAYLAŞIMINIZ İÇİN VE BAŞARINIZ İÇİN SİZİ YÜREKTEN KUTLARIM.
Sizin gibi hayallerini gerçeğe dönüştürmüş mütevazı yazarları görmek umut IŞIKlarını görmek gibi...
BAŞARINIZIN ARTARAK DEVAM ETMESİNİ VE YENİ ESERLERİNİZLE HER GEÇEN GÜN ÇOĞALMANIZI CANI GÖNÜLDEN DİLERİM...
TEKRAR HAYIRLI OLSUN SİZİN SEVİNCİNİZ, BİZ OKURLARIN SEVİNCİDİR AYNI ZAMANDA...
BAŞARI YOLUNUZ HEP AÇIK OLSUN ....
EN DERİN SAYGILARIMLA.....