Kırılı Mecraların Mecnun’uyum
hayrettin taylan
Kırılı kentlerinde uçurtmalarını içinde unutan iç çocuğun gölgesiyim korkma bende.
-Kanadını aşkın gül ağacında kıran bülbülün sesiyim.
Duyma beni.
-Adı gömülmüş umutların şehriyim. Üstüme başkent kurulmaz sen perilikten çıkarsan.
Bırak köyümde kalsın aslımın azizliği.Bırak içimde kalsın, içyüzümde gerilmiş y’okluğun .
-Bırak seni vursun son bakışın.
Kendine ölürmüş kader, sonra kedere kafiyelenirmiş. Sonrasızlığı ütülermiş düşürlmüşlük.
-İşitsel bir bağa akıyorum.Görsel bir selin solunda kaya olup uğruna vurula vurula geldim.
Gün bir başka güne hamile.Güneşi dudağından öpmüş gece. Heceler yıldızların yanaklarında.Rujundan bir iz kalmış dünya ahret sensizliğime.
-Karışık mintanlara ulanmışım.
Bilinmezliğin bakışında kalır vebalim, cemalini ütüler ufkum.Şavka tüner gidişim. Yüzüne yansır aşk.
-Sakar özlemlerim yokuşunda düşer.Düşlerimin uçurumlarında tutarsın en ufak bir umut için.
Aşk b’aşkadır .
*Künhüme ilaç almış kayıpsızlık.Kavramların su yatağındayım.
Islanmış geleceklerim var.
-Gel desem hayrına, babanın hayrına.
İçinde damlayan aşk kitabının mürekkebinde anlasan.Okusan gün yüzü görmemiş acılarımı.
-Bir erkek uğruna damlalarını yakut eylemiş.
Ya sabır.
S’onsuz söz gibi yakınklaş bahtıma. Arayış kendine kümelesin.Bulutlar ısmarlasın nemleri. Yarın ağlamak yok, yarin sana ütülenirken.
Dilleri b’aşkadır yaşanmışlığın. Gülleri b’aşkadır güncelerin.
Şehirlerinin atlasında rengini belirle.Hangi renge meftun özlemler yüklersin.
-Hangi rengin hüzne gebe .Yarın hangi iç çocuğun kederi büyütmeden ağlatır içimde.
-Söyle sevgili, sen hangi paftanda beni hüzünlere coğrafya ettin.
Tün güzellikler şehir mi ki sende? Henüz keşfedilmişlerin vardı,hani keşfedilen bir kıta gibi.
*İçtenlikler susar mı sustuğun maveralarda. Dirilişim sana söylevlerini sunarsa sen de direnişin gülünde kırmızılığın artırır mısın?
-Turuncu sana çok yakışıyor gerçek.Turuncu devrimi yaptın içimde.
Biliyor musun ruhun rengi , isteğin rengiyle aynıymış.
-Yıldızı düşmüş düşlerin Ortadoğusu gibi sapanla vurma hasretimi.
-Sol yanım Kudüs gibiyse Yehova gibi ezme bağrımı.
Lanetlenmiş güncüllerin izleğinde dizelerimde susma.
-Madem ki aşka çağ oldun. Bu aşk çağasını yüreğinde çağdaş medeniyet olarak büyüt.
-Kültürel renk yap sevgi vatanına .Gözlerinin rengine boyayım al bayrağımı.
-Sen salına salına yanımda yürürken, sallansın sevgi bayrağım.
Bir yalnızın bağrında ağrın olsun.Bir yalnızın çağrısında görülsün adın.
-Bir yalnızın sevda küresinde yaşasın aşk penguenleri. Bir yalnızdan yalnızlığına ileti var gül denizlim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.