- 1217 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
seyirci = erkek demek mi?...
Yukarıdaki fotoğraf, aşağıdaki konuya ait ve fotoğraf târihi doğrudur(saat:07.25).
Alıntı bilgi:
"Türkiye Futbol Federasyonu tarafından hayata geçirilen "kadınların ve 16 yaş altı çocukların Spor Toto Süper Lig maçlarına ücretsiz girebilme" uygulaması daha önceden de açıklandığı gibi hafta sonu oynanacak 34. hafta karşılaşmaları ile sona erecek.
"GÜZEL OYUN GÜZEL KALACAK" sloganıyla ilk defa ligin 5. haftasında hayata geçirilen projede, kadınların ve 16 yaşın altındaki futbolseverlerin bilet bedelleri, sezon sonuna kadar Türkiye Futbol Federasyonu tarafından karşılanarak kulüplere ödeniyor.
...
Seyircisiz maçlarda uygulama Süper Final’de geçerli
Türkiye Futbol Federasyonu tarafından bu sezon hayata geçirilen "seyircisiz oynama cezası olan maçlara kadın ve 12 yaş altındaki çocukların alınması" uygulaması ise 14 Nisan’da başlayacak Spor Toto Süper Final maçlarında geçerli olacak. Seyircisiz oynama cezası alan kulüplerin bu maçları, Süper Final dönemine denk gelirse, kulüplerin maçlarını kadın ve 12 yaş altı çocuklar ücretsiz seyredebilecek.
kaynak: tff.org
........................
BAYAN HAKEMLERİMİZİN FUTBOL MAÇI YÖNETTİĞİ BU DEVİRDE;
SEYİRCİ = ERKEK DEMEK MİDİR?...
Bu iş’te bir insanlık ayıbı görüyorum!... ne dersiniz?... ince düşünün de bakın;
siz de farkedeceksiniz.
(stepne lâstiği gibi uygulama diye düşünüyorum)
"Medenî haklar eşittir" demiyor muyuz?.
Neyse ki, bitti.
kadiryeter Kadir Yeter.
13.4.2012
YORUMLAR
Belki, tekrârı olmayacak haber...
http://www.trabzonspor.org.tr/default.asp?Sayfa=HaberDetay&IND=10402
YUKARIDAKİ SAYFAYI TIKLADIĞINIZ VAKİT, KARŞINIZA ÇIKACAK FOTOĞRAFLI YAZI:
"Takımımızın Beşiktaş ile oynadığı müsabakayı 21.727 kadın ve çocuk taraftar izledi.
Tribünleri doldurarak takımımızı 90 dakika boyunca destekleyen taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz."
Not: Biletli ancak, ücretsiz maç.
Bu bilgi, spor târihimize kaydedilecek değerdedir.
kadiryeter
22.4.2012- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=96573
Futbol deyince erkek akla geliyor. yılların getirdiği bir çağrışım. sebebi ise seyircinin kendinden beklenilmeyen tavırlar sergilemesi. küfürler sataşmalar kavgalar, bayanları sahalardan uzaklaştırmış veya unutturmuş. Türk futbolu adına kanayan bir yara. Tebrikler kadir bey.
kadiryeter
Sağolasın; Ustam...
Sağlığınızı diler, Selâm ederim.
kadiryeter