- 666 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ankara Ve İlçeleri Şiirlerle Tanıtılıyor.. / Hikmet OKUYAR
=
’’ Özellikleriyle ve Güzellikleriyle ANKARA ve İlçeleri şiirlerle tanıtılıyor..’’ diyen Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; Okuma Seferberliği kapsamında ’’Türkiye Okuyor ’’ kampanyasına ’’ Okuyar’’ diyerek doğrudan yüzde yüz katlı yapmak için ilginç bir Proje çalışması olarak hazırlanan tanıtım turizm kültür sanat eseri Türkiye Sevdası ile yıllardan beri ANKARA ve İlçeleri tanıtımına önemli katkılar yaptıklarını bildirdi.
...
15. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması’nın 15 ayrı yarışma konusu arasında ANKARA ve İlçeleri’nin de yer aldığını bildiren ve ’’Özellikleri ve Güzellikleri ile ANKARA ve İlçeleri şiirlerle tanıtılıyor ’’ diyen Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; 15. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması ile ilgili ŞARTNAME metninin; yöresel medya kuruluşlarına ANKKARA ve İlçeleri Kitle İletişim Gönüllüleri’ne ve konusunun uzmanı aşık, ozan ve şair ustalara daha hızlı ulaşılması için şiir sevdası ile çaba harcanmasını istedi..
Türkiye genelinde geleneksel olarak tertiplenen 15. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması şartnamesi dağıtımı devam ediyor..
Özellikleri ve Güzellikleri ile ANKARA ve İlçeleri;
01-Akyurt
02-Altındağ
03-Ayaş
04-Bala
05-Beypazarı
06-Çamlıdere
07-Çankaya
08-Çubuk
09-Elmadağ
10-Etimesgut
11-Evren
12-Gölbaşı
13-Güdül
14-Haymana
15-Kalecik
16-Kazan
17-Keçiören
18-Kızılcahamam
19-Mamak
20-Nallıhan
21-Polatlı
22-Pursaklar
23-Sincan
24-Şereflikoçhisar
25-Yenimahalle
yarışma kapsamı içinde olacak.
15 Ayrı dalda tertiplenen şiir yarışması sonunda ödüle değer eserler içinden seçilen 15 ADET ŞİİR ;
2012 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü ile ödüllendirilecektir..’’ diyen ve 15 ayrı yarışma konusundan biri olan ÖZELLİKLERİYLE ve GÜZELLİKLERİYLE ANKARA ve İLÇELERİ için konusunda uzman aşık ozan şair şiir dostlarının şiirli şuurlu deyişler üretmelerini dileyen Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; yarışma şartnamesinin kolaylıkla bulunabileceğini söyledi.
Kitle İletişim : [email protected]
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.