- 1305 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKLÜK BÖYLE BİR DUYGU
ben türk evladıyım. türk doğdum türk öleceğim. tabutumun üzerine al bayrak serilecek. insanların omuzlarında gururla taşınacak, BEN TÜRKÜM dercesine gururla gömüleceğim. bu duygu her insana nasip olmaz. türklük öyle bir duygudurki herkese türk denilemez.
mutluyum, gururluyum. şehitlerimiz bize hüzün verdikleri kadar gururuda verirler. başka devletler gibi boş bakışlara tahammül vermez türk devleti. kanımız al alnımız ak bizim. vatanımızı verecek akdar alçak, bayrağımızı inirecek kadar kahpe değiliz. başımız hep biz türk milletinin. göğsümüz gergin. biz türkler geçmişten feyz alarak geleceğimize bakıyoruz ve her baktığımızda hırs yapıp yeniyoruz. biz atalarımızdan böyle gördük. belki benim başımın tacı gönlümün ilacı olan bayrağımızla alay eden alt tarafı bez parçası diyen insanlara gelsin şu sözüm : BİZLER SİZLER GİBİ İKİ ŞEKİL BULUP GÖĞE ÇEKENLERDEN DEĞİLİZ. BİZLER BAYRAĞIN KUMAŞINI ŞEHİTLERLE ÖRDÜK. RENGİNİ TÜRKLÜĞÜN ASİL KANIYLA BOYADIK VE GÖNLÜMÜZDEKİ İMANLA GÖĞE ÇEKTİK O BAYRAK ASLA YERE İNMEYYECEKTİR.
bu vatan için biz türk çocukları kanımızın son damlasına kadar savaşacağız ama yinede o şanlı bayrağı indirttirmeyeceğiz....
YORUMLAR
BİZLER SİZLER GİBİ İKİ ŞEKİL BULUP GÖĞE ÇEKENLERDEN DEĞİLİZ. BİZLER BAYRAĞIN KUMAŞINI ŞEHİTLERLE ÖRDÜK. RENGİNİ TÜRKLÜĞÜN ASİL KANIYLA BOYADIK VE GÖNLÜMÜZDEKİ İMANLA GÖĞE ÇEKTİK O BAYRAK ASLA YERE İNMEYECEKTİR.
"Türk milliyetçiliğini benimseyip, bunu savunarar "ırkçı" diyorlar.
Çok şükür ki, ben ve yedi sülalem en koyu ırkçılarız.
Bu güzel ve anlam yüklü yazıyı, noktasından virgülüne kadar tebrik ediyorum yüreğin varolsun.