- 3509 Okunma
- 44 Yorum
- 0 Beğeni
“BİR ÖYKÜ KADAR KISA, BİR ROMAN KADAR DERİN HAYATLAR”
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bugün, şu saniye itibariyle “Edebiyat Defteri” üyeliğim iki yıl, bir ay, 10 saat 34 dakika… Oysa daha dün gibi. Zaman su gibi akıp geçmiş ama bazı şeyleri hiç götürmemiş; tıpkı “Edebiyat Defteri”ne olan sevgim gibi.
Daha önce de bahsettiğim gibi Genelkurmay Başkanlığında yirmi beş yıla yakın bir süre canla başla, gurur duyarak hizmet ettikten sonra emekli oldum. Yoğun iş temposuna alışkın insanlar için tek düze hayat sıkar insanı. “Mutlaka bir şeyler yapmalıyım” diye düşünürken emekli olduğum ilk günün sabahı “Edebiyat Defteri” ne üye oldum. Sanki yeni bir işe başlamış kadar heyecanlıydım.
Sevgili Habib Bey’in üyeliğim esnasında gösterdiği içtenliği asla unutamam. Sanki bu güzel site; evi ben de misafiri gibiydim. İlerleyen günlerde bu sitenin sadece bir edebiyat sitesi olmadığını gerçekten bir aile ortamı sıcaklığı taşıdığını gördüm. Sanırım bir tek ben değil pek çok kişi de aynı duyguları beslemiştir. Günün yirmi dört saati rahatlıkla dolaşabildiğimiz, duygularımızı paylaştığımız, edebiyat adına güzel işler çıkarabildiğimiz çok özel bir platformdu burası. Çoğumuzun sıklıkla dile getirdiği gibi okul gibiydi burası. Ben de bu okulda yetiştim ve kendimi geliştirmeye de devam edeceğim inşallah.
Habib Bey’e de hem böyle kaliteli, düzeyli ve elit bir siteyi kurduğu hem de bir kez olsun bile beni incitmediği için hepinizin huzurunda bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Allah yolunu açık etsin her zaman.
Gelelim sevgili dostlarıma… Ben dünyanın en şanslı insanıyım çünkü burada Allah karşıma çok güzel insanlar çıkardı. Arkadaşlarımın da benim onlara karşı hissettiklerimin aynısını benim için hissettiklerinden yüzde yüz eminim. Hepsini çok ama çok seviyorum.
Şimdi sıra güzel haberimde… Malumunuz en büyük hayalimdi bir öykü kitabı çıkarmak. Sonunda bu düşüm gerçekleşti. Daha sonraki yıllarda üyesi olduğum yine güzel edebiyat sitelerinden biri olan “Edebiyat Galerisi Yöneticisi Emine Pişiren ve yayınevi sahibim Akhan PELİKAN vasıtasıyla benim de bir kitabım oldu nihayet. Onlara da bir kez daha şükranlarımı iletiyorum.
Beni hepiniz tanıyorsunuz çok fazla anlatmama gerek de yok aslında. Her öykümü severek yazdım; inşallah sevilerek de okunur. Hayırlı olur inşallah.
Sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Kutlar ve ayakta sizi ALKIŞLIYORUM...
Eseriniz hayırlı olsun ve size mutluluklar getirsin...
Yürekli duruşunuz ile aklınızın ulvi devinimleriyle kelimeleri sıralayarak başardığınız bir eseri yaratma gayretinizi güzellikli bir başarı olarak sergilemeniz takdire değer buluyorum.
Yüreginizdeki sevgi ve paylaşım isteminiz yolunuza ışık tutsun.
Nice başarılara olan dleklerimle sizi kutluyorum.
Saygılarımla
Aysel AKSÜMER
Sevgili Aysel, aramıza katıldığın günden beri yazmaya olan azmini hep taktir etmişimdir. Hepimizin isteği; emek verip yazdığımız eserlerin kaybolup gitmemesi, elden ele geçmesi, dilden dile konuşulmasıdır. Siz bunu başaran arkadaşlarımız dansın. Kitabın hayırlara vesile olsun, okuyanı bol olsun.
Ayrıca, Emine Pişiren'e de teşekkür ederim, sitesinde yazan yazarların emeğini değerlendirdiği için.
Sevgiler.
Aysel AKSÜMER
Sevgili Aysel Aksümer,
Güzel insan.
Asil yüzlü, melek ruhlu kalem dostum.
Her yazar gibi yıllarını verdiğin yazım emeklerin senin çocuğun gibi kıymetlidir.
Türk edebiyatının bugüne kadar gelmiş geçmiş nice isimleri, imkansızlıkları yüzünden veya cesaretsizlikleri nedeniyle toprak altındadır.
Onları yakından tanıyan, edebiyatı seven biri olacak ki, bize taşısın, tanıyalım bilelim.
Unutulmuş isimler kitapları olmayan yazarlarımız olarak geçmiş tarihin sayfalarında kalmışlardır.
Siz cesaret edip kolları sıvadınız.
Bizler ise bir araç olduk.
El ele, yürek yüreğe aşılamayacak dağ yoktur. Yeter ki, azim olsun, istek olsun canım arkadaşım.
Sizin en beğendiğim tarafınız, edebiyata değer vermeniz ve vefalı oluşunuzdur.
Kitaplarınız kargoya ve dağıtıma verilmiş. Ne güzel!..
Mutlak istiyorum Edebiyat Galerisi Net Kütüphanesine.
Başarılarınız daim olsun ve nice kitaplara kavuşmanızı tüm kalbimle diliyor,
Hayırlı, uğurlu ve bol okurlu günler dilerim canım.
Selam ve sevgiyle
Emine PİŞİREN
Edebiyat Galerisi Net
Genel Yayın Yönetmeni
Aysel AKSÜMER
Yolu edebiyattan geçenlerin mutlaka kendilerine güzel edebiyat siteleri seçmeleri gerekiyor çünkü kaliteli sitelerde paylaşımlar insana çok şey öğretiyor. Ben bu anlamda çok şanslıyım. Usta kaleminiz ve dostça, kardeşçe yaklaşımlarınız beni her zaman çok etkilemiştir.
Her şey için çok teşekkür ederim.
Sevgilerimi sunuyorum.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
kitabınız hayırlı olsun
inşallah nice kitaplarınız ve okurlarınız olur
sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
İstikrar, emek ve sevgiydi benim sizin yazılarınızda gördüğüm.Sonuç böyle olmalıydı. Tebrikler. Hayırlı olsun Aysel Hanım.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Yürekten kutluyorum...İlk fırsatta almak isterim...Çok mutlu oldum bu güzel habere...Sevgilerimi yolluyorum...
Aysel AKSÜMER
Yürekten kutluyorum ben de.Çok sevindim sizin adınıza.İnşaAllah daha çoooook kitaplarınız basılıp yayınlanır biz de severek okuruz.Herşey gönlünüzce olsun.SAYGILAR!
Aysel AKSÜMER
Şiir Cadısı
çok sevindim kitabına Sevgili Aysel ilk fırsatta siparişimi veriyor ve okuyorum İnşallah emekliliğin de aile içinde ki yerin de kaleminin getirdikleri de sana hep hayırlarla geri dönsün...Gel gelelim Edebiyat defteri ailesine; Buranın bir bireyi olmaktan mutluyum ve hepsini çok seviyorum Allah işlerini güçlerini rast getirsin sevgiler selamlar
Aysel AKSÜMER
Esmize - Perihan Kılıç
Aysel AKSÜMER
Bu güzel haberini ilk duyduğumda da şimdi de o kadar sevinçliyim ki senin adına güzel dost.
Senin bu başarın sanki benim başarımmış gibi içimde bir heyecan, bir coşku..
Hep daha iyiye yol alacağını edebiyata güzel katkıların olacağını biliyorum çünkü sen de öylesin
Sevgiler, tebrikler
Aysel AKSÜMER
Yazını güne getirip daha çok arkadaşımızın haberdar olmasını sağlayan seçki kuruluna çok çok teşekkürler.
Tekrar candan tebrikler canım, selâm ve sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
iki gündür neti açamadım...bu sabah açılınca güne düşen yazını okudum.... kitabın hayırlı uğurlu olsun...saygılar
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
HAYIRLI OLSUN SAYGIDEĞER YAZARIM. DARISI BENİM BAŞIMA...:)) kitabı alıp kitaplığımıza katacağız tabii ki... Gerçi ben Ayvalık'ta temin edebileceğimi sanmıyorum, bir tek kitapçımız var, o da reklamı bol kitapları getiriyor...Ama internetteki kitap pazarlamacılarından temin edebilirim umarım. OLMAZSA, YAZIN KORSAN KİTAPÇILAR GELİYOR BURAYA BİRÇOK. ONLARDAN ALIRIM...:::)))) (Şaka...) SAYGILAR
.
kemnur tarafından 3/19/2012 5:23:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Sevgili Aysel,
Ne kadar güzel bir adım attın sen öyle. Bayıldım ben bu habere.
Bir değil bin tebrik sana. Kitabın hayırlı olsun ve okuyanı bol olsun.
İlle ki alırım bir tane. Ama İmzalısından olsa kütüphanemde daha mutlu
olurdum :)
Çok sevgiler,
Aysel AKSÜMER
Billur T. Phelps
Emekleye emekleye büyüyecek ve koşturacakta.
Bir hem cinsimin başarısını görmek, çok sevindirdi beni.
Hele ki yazmayı seven biri olarak daha mutlu oldum.
Tekrar tebrik ediyorum. Yolun açık olsun :)))
TEBRİKLER. Senin yüreğin şimdi bayram yeridir. Keyfini çıkar.
Sevgiler.
Aysel AKSÜMER
Merhabalar Aysel Kardeşim,
Önce sizi kutlar ve tebrik ederim. Amacınıza ulaşmanızın mutluluğunu ve sevincini bizlerle paylaşmanıza çok memnun oldum. En az ben de sizin kadar sevindim ve mutlu oldum. Başarılarınızın devamını dilerim. İlk kitabınız hayırlı olsun ve devamı da gelsin inşallah!
Selam ve dualarımla.
Aysel AKSÜMER
çok mutlu oldum canım hayırlı olsun..Allah daim etsin romanlar yazasın inşallah... duygularını tüm içtenliğimle paylaşıyor sevgilerimi yolluyorum...
Aysel AKSÜMER
Gülayşe DELEN
Aysel AKSÜMER
GÜLDESTE
Sevgili Aysel, yaklaşık iki yıldır tanıyorum seni. İlk aramıza katıldığın zamanki heyecanını hatırlıyorum. Naif kalemin ve yüreğinle hepimizle hemen kaynaşmıştım. Senin dikkatimi çken en önemli özelliğin ise azmindi. Öykü yazmaktan korkuyordun. Şimdi baktığımda aradan kısa bir süre geçmesine rağmen öykü yazarını buluyorum karşımda. Bir yazarın en büyük hayalidir basılı bir kitabının olması. Ve sen bu hayalini gerçekleştirdin. Hayırlı ve uğurlu olsun arkadaşım. Allah yolunu açık etsin. Daha nice kitaplara inşallah. Daima sevgiyle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
"Kirpi yavrusunu 'Pamuğum" diye severmiş." şeklinde güzel bir atasözümüzdür vardır ve ben "kitapları",yazarların "pamukları" olarak görür ve önemserim de çok.-Sakın kirpi dediğim anlaşılmasın ha!Bu işin şakası.-
Ve kitaba dair en beğendiğim cümleyi de bir Brezilyalı şair olan T.Gonzaga'nın dediğini kabul ederim:
-Senin bir gecede okuduğun kitabı,ben,yazabilmek için saçlarımı ağarttım.
Eh ağaran saçlar da yaşanmışlıklardır,yazılanlardır.Kutlarım.
sabri ayçiçek tarafından 3/18/2012 9:14:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
sabri ayçiçek tarafından 3/18/2012 9:16:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Samimi ve içten oluşun hep etki eyledi. Birde azmin var tabi, İnsan güzel gördüğünde çirkinliklerin varlığına inanamıyor.
Tebrik ederim canım, daha nicelerinde İnsanlığa güzel hizmetlerde bulunman dileğimle.
''Edebiyat defteri'' Herbir kişilik cevher olunca defterin başarısı da kaçınılmaz. Bu güzelliklerin burada toplanmasına olanak sağlayan Sayın Habip Dağ'a, elbette teşekkürler.
Aysel AKSÜMER
Nilgün Akçay
Dünden beri seni kaç kere kutladım sayısını bile unuttum:)) Sıkıcı olmak pahasına bir kere daha kutluyorum seni "yazariçem."
Hayırlı olur inşallah. Başarıların artarak devam etsin dilerim.
TEBRİKLER...
Aysel AKSÜMER
Öncelikle hayırlı olsun kitabınız.
Düşleri gerçeğe dönüştürüp kalıcı bir eser vermeniz ne güzel. Umarım bizede bu eseri kolaylıkla bulup okumak nasip olur.
Daha nice güzel kalıcı eserlere imza atmanız dileğiyle başarılar diliyorum....
En derin saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Hemen her öykü yazanın gönlünde yatanı gerçekleştirmişsiniz. Tebrik ederim. Saygılarımla.
Aysel AKSÜMER
Gerçekten çok sevindim. Hayırlı uğurlu olsun. Sanırım bu sıkıcı pazar gününün en güzel haberi bu oldu.
Nasıl bir duygu resminizi bir arka kapakta görmek? Çevrenizde okuyanlar ne dedi? En çok merak ettiğim acaba yakınlarınızdan seçtiğiniz karakterler oldu mu ve onlar öyküleri okuyup "burada beni anlatmışsın" filan dediler mi?
Ben de bazen böyle hayaller kuruyorum ama emekli olmama daha çook var.
Tekrar tebrikler.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Sevgilerimi sunuyorum.
http://puslukitapdagitim.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=261&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=65&vmcchk=1
Aysel AKSÜMER
uzun zamandır yazmadınız..
yorumlardada yoktunuz..
dönüşünüz muhteşem oldu..
sizin adınıza çok sevindim..
dilerim rabbimden bundan sonra da tüm dilekleriniz kolayca gerçekleşir..
sevgilerimle güzel kalpli yazarım..
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Tebrikler canım benim, çok mutlu oldum, darısı tüm arzu edenlerin başına.
En kısa zamanda okumayı diliyorum, senin adına mutluyum, duygularını yürekten paylaşıyorum, selâm ve sevgiler güzel arkadaşım.
Aysel AKSÜMER
Sevgili Aysel kutluyorum hayırlı uğurlu olsun inşallah. Nasıl sevindim anlatamam. Bende herkes kadar biliyordum bir kitap çıkartmak istediğini Rabbim en sonunda nasip etmiş sana ne mutlu.
Seni tanımak şahsım adına büyük bir saadet ve gurur vesilesi. Kalemin gibi yüreğinde sıcacık. Burada okumayı sevdiğim yazarların en başında geldiğini biliyorsun. Yapıcı yanın ve ben gibi henüz bu yolun başındaki amatörlere verdiğin destek ise taktire şayan.
Rabbim her iki cihanda aziz etsin seni. Bir değil onlarca kitabını görelim kitapçılarda inşallah.
Kalben daim sevgimle.
Aysel AKSÜMER
Hamuş-71
Güzel ağlayışlar Aysel'im bunlar Allah herkese böyle mutluluk gözyaşları döktürsün inşallah.
Ne söylenirse hepsini hakediyorsun sevgili dostum inan.
Kitaptaki öyküler yeni mi yoksa yayınladığın öykülerinden bir derleme mi? Bu arada ilk fırsatta alıp okuyacağıma söz veriyorum canım.
İyi dileklerin içinde çok teşekkür ediyorum güzel yüreklim.
nice yılllar olsun mis yüreklim
ben elimden geldiği kadar takip etmeye çalışıyorum seni..ve o mis yüreğini
her bir sunumundan ayrı bir lezzet alıyorum
iyiki burdasın...
iyiki tanımışız seni....
emeklerine saglık öpüyorum mis yüreğinden...
tebriklerimleee
fufunda tarafından 3/18/2012 1:34:21 PM zamanında düzenlenmiştir.