- 1481 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GIRMIZI YAMI$AHLI GIZ´´ yozgat versiyonu;)) az kaldi,yarin SON;)
anam,anammmmmmmm anam gurbanin oluyum ebemmm.Giz noldu senin ellerine? Ayi gibi gillanmisin.Dogru söyle ebe, sen epilasyonmu yapdiriyodun eskiden? de , simdi yaslandin berbere gidemiyon haa?
Ya salah vallaha yimin ederim bu giz su gatilmamis saf salah.
Yavvvrum o gil degil, ELDiVEN!! ELDiVEN!!
Hmmm,üsüyomusun ebecim?
Evet yavrum üsüyom,garnimda bi ac bi ac!
Ammada bogarsahmisin ebe giiii.iyiki bu ormanda bu bogaziyin yüzünden basina is gelmiyo haa.Ecik bekle kele.
Ebeeeeeeeeeeeee!
Eyyyyyyyyyyyyyyy,yine ne var?
inanmiyorum sanaaaaaaaaa!
Neye inanmiyosun giz zottirik?
Neye olacah,o ayahlariyin hali ne ebeeeeeee?
Nolmus ayama giz?sen düsmanmisinda ayama bahiyon itin gizi
Nolacah ebe,ayni tapan ali gibi gocaman ayahlarin var seninnnn!Hemide gillicanez
Giz bana bah! buraya benimle oynamayami geldin? Uslu maymun gibi sana cevapmi verecem,cabuh ver yiyiiimmm.Hem o ayamdakiler gil deyil gizim,patik(burda duygu sömürüsü yapmaya baslar gurt) onlar dedeyin patikleri,coh severdim biliyon dedeni.
Heeee bi severdin, bi severdin adam o yüzden tez getti
Bana bah anasi gilihli giz! Dedeni essek depdi,ben depmedim!
Bilmezmiyim o gün adamin burnundan fitil fitil getirmisin,sac boyam bitti al gel diye.O zavallida carsiya giderken essekden düsüp ölmüs.Gonuya gomsuya ayip olmasin deyi; cit sürerken essek depdi dedik,naberrrrrrrrrr!
Tamam giz sen hahlisin,hadi verde yiyim anayin bisirdiklerini
Verecem yaaa,ne acelen var hele bekle ecik.
Midam sirtima yapisdi giz essek sipasi,senin gannin doh nasilsa
Evet ben ac dealim ebecim.
Ebeeeeeeeeeeeeeeee!
Yine ne var basimin belasi zilli! Evde galih galasica.Seni alan yandi yandiiii!
Ebe senin gozlerin neden öyle gocaman acilmis? Yosam hastamisin?
Gurt sesini aglamakli yaparak der ki;
Evet yavrum hastayim,yamisagimi cekdim taaa gozümün önüne gadar,yel gelmesin deyi.
Hmmmmmm,oda iyiydi gecmis olsun ebem.
Ebeeeeeeeeeeee!
Hay ebeni essek guvalasin emiiiii…ne var giz? yine sorun söyleyimemi gatildin? Yosam biri 500 milyarmi istiyo benden? Noldu yineeeeeeeeeeeeee!?
Ya ebe yaaaaa,senin burnun ne kadar uzun ve sümüklü,igrencsin ebe igrencccccccccccc.Hicmi burnundaki gillari yolmuyon sen? Ecik metroseksüel ollll!
Gatillere bide giziyolar,insanlari gatletti diye! Hadi gelde sen bu gizi simdi burda nurettinin gatir öldürdügü gibi öldürme.Gizim hastayim dedim ya,ecik amel olmusum
Ha haaa haaaaaaaaaaaay,ilahi ebe,sen burnundanmi? Töbeee töbeeeeee
Ölmek istiyommm,cagirin avciyi vursun beni ve bu iskenceci masal burda bitsin!
Gizimmmm,yavrummm,sabrimimi deniyon? Yosam gulahlarim duyuyomu diye benimi test ediyon?gel inat etmede verde yiyim artikin.
Ya ebeee yaaaa!
Hay Allahimm ebeni ellerinden alsinda,geberme emii.Yine ne varrrrrrrrrr?
Ya ebe yaaaa,senin agzin neden o gadar gocaman? Ayni sayarlarin maza gadar?
Gurt cigrindan cihar ve yorgani üzerinden atip dössekden galhar;
Gel lan buraya yamisagina..SIIIIIII …tm.Bana seni sayiynanmi verdiler haaa?
Eb ebee ebebebebebebebeeee ebeeeeeeeeee! Sen GURT ADAMMI OLDUN?
Allah belani versin,kediler selani versin,itlerde gomsün seni emiii.Lan gerizekali manyah,benim ben GURT EMMiNNN!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Gurt emmimmi? Ebemmm,ebemmm nerde gurt emmii?
Nerde olacak gart gari ebeni essek eti ciner gibi yiyip yuttum.Eti bek datli degildi ama,idare ettim sen gelecen diye.
Allahin dandik gurdu,donuz Ayi gilihli gilli sapih! Demek ebemi yedin haa? Yazihlar ve gazihlar olsun sana.Tüüü senin galibinaaaa! Emmi dedik,saygi duyduk alcak gurt senii.
Alcagi yuse birahda cabuh ver centendeki culugu,geberdim iki saattir aclihdan.
Nah alirsin sen o culugu,hem anam bu culugu kendi kesdiydi,der ve dolabin icinden bi ses gelir.
Mmmmmmmm,mmmmmmm,öhö öhööööööö,hapsuuuuuuuuuuuuuuuu!
Lan gurt dolabin icinde kim var? Yosam GIRINIDAMI yaninda getirdin? Ahlahsiz sapih!
Ac lan dolabi acccccccccc,icerde ayni senin gibi manyah eben var.Onun etini yiyecame,gider tarlalardaki kesekleri poh yemis gibi sivana sivana yerim daha iyi.
Girmizi yamisahli muhabir centeli gilihli giz dolaba kosar ve ebesinin agzini acar;
Ebesi: Nerdeeeee o adi gurt?
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: Ay ebecimm cohmu canini yahdi bu hain gurt?
Ne canim yanmasi gizzzz,gerizekali yeni düzledim dolabiimi garisdirdi.Cikmaya calisirken don goyneh birbirine garisdi.$erroooooooooooooooo,ne olacah!
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: ilahi ebecim sende varya,ne tuhaf avratsin haaa! Bende canin yandi sandimdi,dolabin garisdi haa?
Ebesi: Heee coh komik leeee,nezaman gelipde ebeyin dolabini düzledin donuz muhabir gilihli zottirik.
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: Tamam yaaa ebecimm.Gurt emminin yaninda ayip oluyo ama.
Ebesi: Bana bah giz! Bu deyyo nezamandan beri senin emmin oldu?
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: Ormanda tanisdihdi ebecim.Büyük diye saygi duydum bu firsat düsgününe
Gurt : Lan bana bahin fazla dirdir gonusmayin ,anam dilki,babam sansar olsun ki; ikinizIde halil sezai gibi paramparca ederim.Pincik pincik dograrim ikinizide.Cabuh bana yemami verin.ilac vahdim geliyo,tansiyonum yuseldi sinirden.
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: Biri beni dürtsün ya ;yosam bana bi sumsuh vursun;BU GURT NE DiYOOO EBEEEEEE?
Ebesi: Ebeyin ki diyooo,töbe töbe yaaaa.Bana bah giz demin gurda sen ne dediydin?
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: nasi ne dediydim gula delik ebem?Dolabin icinden bizimi dinliyodun? Yazih yazih bu yasinda dedi kodu ediyon haa?
Ebesi: ben senin varya,giz anan dogururken seni yeremi düsürmüsler? Yosam basinami……..?
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: ask olsun ebeeee! Surda erkek var demi,nasi gonusuyon öle anamin hagginda?
Ebesi: hani giz erkek nerde? Yosam su gerizekali gurdu erkek yurdunami goyuyon?
Gurt: ne kiiii!!! Baganemedin ellam beni moruh gari seni.Erkamm ben hemide ,hemideeeee?
Ebesi: hemide? Bulamadin demi! Sen erkaasen bende bülent gelsoyum!
Girmizi yamisahli muhabir centeli giz: öhöö öhöööö,kendinize gelin! Surda cocuh var demi ama.Lütfen masalin icine turup sihmayin.Eyyy yazar kendine gel ve artik su masalin sonunu balaaaaaaaaaaaa!
Ebeyle gurt didise dursunlar,girmizi yamisahli muhabir centeli giz gurmus cilingir sofrasini,Arabasiyi curhuldadiyo.Gaynar Arabasi corbasinin kohusu gurtla ebesinin burnuna dogru süzülür.Gurtun ayahlari yerden kesilir.Ebe ise gurdu sollayarah girmizi yamisahli gizin yanina varip;
Ebesi : Durrrrrrrrrrrr! Sahin icme o Arabasi corbasiniii!
YORUMLAR
Gülme nöbetleri içinde okudum, okudumm, okudummmm
''Gel lan buraya yamisagina..SIIIIIII …tm.Bana seni sayiynanmi verdiler haaa?'' işte burada koptum...Bravo doğrusu...Bu kadar olur...Kutlarım...Sen bu işi biliyorsun gerçekten de....Bakalım bu hikayenin sonu nereye varacak?