- 827 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
CUMA GÜNLERİ!
CUMA GÜNLERİ!
Bismillah!Bi’iznihi!
Koruyan, kollayan, öğreten ve büyüten bütün her şeyin aslı O’nda olanın izni ile...(B.ismi Allah olanın B.izni ile.Hz.Ali kv. ona selam olsun.Kuranın şifresi B harfi ile başlıyan ayetlerde gizlidir buyurmuştur.B. harfi geçtiğinde okuyan kişi, manasını kendi içinde derununda tefekkür edecek buyurmuştur.Bismillah,B.ismi Allah Rahman Rahim içimde yani özümdedir.Biiznihi ayetinde ise,O’nun izni özümdekinin izni ile başlıyorum.)..!Mesela,Hz.Muhammed a.s.ona selam olsun.Zerre küllün aynasıdır buyurmuştur.Yani bir kum tanesinde tüm varoluşun gizi var.tümele ayna olur buyurmuştur.Her şey aslına rucu eder.Buz eriyince su olur.Su,buhar olur,fakat bu sonsuz sınırsız alemde hiç bir şey yok olmaz.Aslına rucu yolculuğunda devam eder durur.Bizimde en son,bilinçli özümüz ruhumuz aslına ulaşacaktır.Bu vesile ile,bu gün cuma günüdür.Hz.Muhammed a.s. ona selam olsun, onun zamanında cuma günleri özel gün olurdu ve cuma günlerinde,mescidde kadın erkek toplanıp,kimin hastası var,kimin derdi var bunlar görüşülürdü.Sonra,eşitliğin yaşandığı yer olan kabeye yönlerini dönerek 2 rekat namaz ikame ederlerdi, huşu içinde özlerini aslı olan ile bütünleştirirlerdi.yani, mraçlarını yaşarlardı.(miraç,namazda,okuduğunu ve yaptığını tefekkürle birlikte bilincinde şuur ederek yaşamak ve öze indirmek)Namaz sonrası Kuran Okunurdu(HUTBE) ve yeryüzüne işlerine dağılırlardı.Bu durum,Muaviye den sonra bozuldu.DERTLER DİNLENMEDİ.sadece namaz öne çıkarıldı.Hutbeyi sonunda çok kimse dinlememeğe başladı ve sonra hutbe öne alındı namazın önüne alındı.Yani o gün bu gün,muaviye dini uygulanıyor.Hz.Muhammed a.s. ona selam olsun O’nun dini hakiki islam tamamen revizyona uğratıldı.Bu gün yapılanlar muaviye dinidir.Tevbe suresi,34-35 te;Ey iman edenler, ahbar ve ruhbanların ekserisi altın ve gümüşü kenz ederek (biriktirerek) Allah yolunda harcamazlar ve insanları Allah yolundan alıkoyarlar. Altın ve gümüşü biriktirip, ;Allah yolunda harcamayanlara elim bir azap müjdele!
O gün geldiğinde, Dağlanacaksınız. Kenz ettikleriniz eritilecek ve onlarla alnınız, yanlarınız, sırtınız ve böğrünüz dağlanacak! Tadın işte nefsiniz için yığdıklarınız denecek.Kimse kuranı gerçek dini uygulamaz oldu.Şeytan kurandaki görevini yerine getirdi,halis müminler hariç.Dostlarım,bu vesile ile,B.ismi ve b.izni ile hastaların,dertlilerin ve borçluların durumları düzelmesi için,her şeyin sahibine yalvarıyorum Allah’ım sadece sana sığınır ve sadece senden yardım isteriz.Lütfen,hastalarımıza ve borçlularımıza yardım eyle.Bizleri af ve afiyet eyle.Bu cuma gününde gaflet içinde olduğumuz için bizleri af eyle.Ve her konuda bizlere yardım eyle.Selam ve sevgilerimle...09-03 2012 Hasan Belek.