YORUMLAR
Türk Prison Break'ı sanki erbabım. Amerika 'Prison Break' ı Fox ile beraber yayınlarken, eş zamanlı olarak internetten indirirdim. Vallahi, sizin de şu paşa'lar hadisesi de aynı benzerlikte gidiyor. Severek takip etmek de en güzeli!
Ama az kaldı, çıkacak bunlar..:)
Hürmetle daim..
Kemnur
Sayın Hocam,
Al işte, hikaye dediğin budur. Konunun içinde , yuvarlandık yine. Okumaya doyamadım,Pişire pişire geliyorsunuz, Paşazadeyi. Paşam' dan , bir kötülük gelecek diye ,korku içindeyim.
Elinize sağlık saygılarımla.
Kemnur
Paşazade'nin sanırım Paşa'dan kaçar bir hali var... Çünkü O'na danışmadan dilekçe işine kalkıştı. Hapisten kurtulabilecek mi acep?
Kutluyorum Üstad'ım, gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
Bence Paşazade pek de iyi yapmadı...Her ne kadar gideceği yer sübyanlar koğuşu olsa da orada onu koruyacak ne lazlar var ne de Paşa...Dolayısıyla işi daha zor olacak sanıyorum...Kanaatimce aptallık yapıyor.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Paşazade yazdı dilekçeyide inşallah hakkında hayırlı olur. Yağmurdan kaçayım derken doluya tutulmasın hocam. Çok güzeldi yine sürükleyici ydi. Emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
Kemnur
paşazade yırttı ogün samast ayaptıkları gibi kemik yaşını hesaplayacalarmı yoksa direk kurtuldumu yarın
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 3/6/2012 8:51:17 PM zamanında düzenlenmiştir.