- 546 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ey insan..
Ey insan !
Kaç yaşındasın sen ?
Nekadar yaşadın, yurudun, neler gordun bu hayatta..
Yaşın kadar, yoksa yaşadıkların kadar mı saysak ki yasını ? Bazen haykırdın mı ,,dur yeter hayat’ !
yoksa yenilmek sana yasak, kalbinse herkeze tutsakmı ?
Meger... ne iyimsermisiz biz ne dersiniz..
sevinci hep paylasır, haykırırız .. kederli gunleri ise.. hep gizler, hep susarız biz..
Geceler uykumuz haram, deli divane gezeriz,
yine de hep kederi, huznu icimizde... hep icimizde dizeriz..
Eger sorarsak kadere..
Bu ne bitmeyen huzun ?’ neden hep beni mahkum eder?!
bu ders nezaman biter ?
O hep aynı cevabı verir, yuzumuze de hep guler..
,,Unutma, yuregi olan hep hisseder’ .
Arada tuzlu gozyaslarla kadehleri doldurur, arada da sevincten olsa da, onlar boylece hep suzulur..
Degmez deriz arada, kalbimize degen insanlara..
Acıdan ya o sozler, kalbimize girmis onlar meger..
Suclu degil ki bu kader, uzmez artık bizi bu keder..
Sevmek dogamızda varsa eger.
Kalp kırılsa da sever.....
Kalp kırılsa da sever..... !
YORUMLAR
Çok güzel,bir iç döküş. Elinize ,şunu tut, şuna dokun diyebilirsiniz. Belki diğer organlara da,
Ama, irademiz dışında çalışan kaslardan oluşan,aşkı içinde barındırdığımızı kabul ettiğimiz kalbe ve beyine , asla hükmedemezsiniz. .
Lanet okuduğumuz sevgiliyi , bir gün gelir özlersiniz.. Karşınızda görür de , yumuşar sınız. İyilikler güzellikler, hep aklınıza gelir. KALP KIRILSA DA SEVER. DELİNSE DE, YARILSA DA KANASA DA, YANSA DA , HATTA DURSA DA.
kalp kırılınca sever. biri eline alıp onun için bir kalıba soktuğumuzu anlayınca, ve kırılabilir kıvama geldiğini, getirdiğimizi anlayınca, anca o yeteneği kendinde görür ve kırar. ben ise daha severim sen gibi. neden diye sormak aklımıza gelmeden severiz çünkü kırılsa dahi biri için kalıplaşacağı aklımıza gelmemiştir.
ama ne fayda acı kemik acısına benzemez iyileşemez zamanla
ama kimin umrunda
bir daha
bir daha
mı
belkide asla.
önemli olan yaşamaktır. yaşlanmak değil.
düşnrdürğün için saol.
saygılarımla..