Yeşilçam'ı bunlar bitirdi
O değil de;
Şimdi dikkat ettim de sayfamın kenar süsü ne güzelmiş. Siyah ve griden oluşan bir fon. Klas duruyor, bunu sevdim.
Eskiden defterin kenarına düz çizgi çizilip çizgiler asimetrik olarak birleştirilmek suretiyle süs yapılırdı. Her çizgi farklı bir boya farklı bir renk....
’Hayatında kenar süsü olsam...’
Bide böyle bir geyik vardı yada buna benzer. Derin duygular içeren bir söz.
Derin dalmamakta fayda var. Birincisi; hava soğuk olduğundan üşütebilir, ikincisi de ördekli can simidimiz yok.
O değil de;
Susmanın bilmemek olduğunu zannetmek ne talihsizlik. Oysa susmak sabır işidir, zor zanaattır. Sabır tükendiğinde ise kişi üzülmüş demektir ve bunun yansıması olarak üzebilir.
Hal böyle olunca da ortaya üzünç bir tablo çıkması muhtemel olur.
O değil de;
İki gündür yine kar kış kıyamet gidiyor. Anacaddeye çıkıldığında ise kardan eser yok. Buna rağmen trafiği felç ediyorlar ya hayret ediyorum.
Ben aslında yayalara da ehliyet verilmesi gerektiğine inanıyorum. Yayaya kırmızı ışık yandığı halde kendini yola atıp sürücüye DUR! işareti yaparak karşıdan karşıya geçen muhtemelen annesinin kundağını çok sıktığı insanlarımız var.
İlginç tabii...
Sen hiç mi kırmızı ışıkta geçmedin?
Geçmem mi... çookk geçtim hemde. Yanlış mı... yanlış ama bu yanlışa kaymaklı ekmek kadayıfı misali sürücüye hiç DUR! işareti yapmadım.
Güzel memleketimde ne çok artiZ var. Yeşilçam’ı bunlar bitirdi...
O değil de;
’bazen eski defterleri açmaz mısın/onlar masum duran o saklı sayfalar/pistir ve temizdir sadece laf vardır orda/bir daha gelmem üstüne’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Hanımefendi o değil de;
Nerden aklınıza gelir yayaya ehliyet ?
Diyelim ki verdiler.Adam üç kez kırmızı ışık ihlali yaptı n'olcak şimdi? Ehliyetini aldılar.140 TL para cezası tamam.Ya bir yıl sokağa çıkmama nasıl olacak ? Bahçesi veya balkonu varsa çıkıp havasını aldı...Ya yoksa ? Yandı gülüm keten helva :))
...
'' Ben aslında yayalara da ehliyet verilmesi gerektiğine inanıyorum. Yayaya kırmızı ışık yandığı halde kendini yola atıp sürücüye DUR! işareti yaparak karşıdan karşıya geçen muhtemelen annesinin kundağını çok sıktığı insanlarımız var.''
...
Bir de küçük yerlerde ( köy/kasaba/belde) başı örtülü hanımların gelen aracın şoföründen yüzünü saklamak için başını aksi yöne çevirerek '' bu yol bizim '' edasıyla geçtiğini bilirim.
Güzel konulardı tebrik eder saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
üç kez kırmızı ışıkta geçen yaya sert bir tonda azarlanabilir. 4.'ye, bahçesi ve balkonu yoksa oda hapsine çarptırılmak suretiyle cezalandırılabilir.
hem kırmızı ışıkta geçip hem sürücüye DUR' işareti yaparsa sokağa çıkması sonsuza kadar yasaklanabilir.
:)) aklıma bi fıkra geldi. pek anlamam fıkradan ama anladığım kadarını yazim,
kadının biri kırmızı ışıkta geçerken trafik polisi durduruyor, 'nereye Hanım!' diyor
kadın da, 'eltimgile gidiyorum!' diyor.
:) komik olmadı farkındayım ama duyduğumda ben çok gülmüştüm.
vega4
Çok komikti ... O saf kadını çok da safca söylerken düşününce...
Esma KAHRAMAN
kırmızı işıkta yapmam ama karşıdan karşıya geçerken elimle dur işareti yapmam parmak kaldırırım 1 dakka diye genelde sürücü eliyle buyrun der bende başımla teşekür ederim gayet kibar bir şekilde geçerim
o değil de
ankarada hep yaparım arkadaşlarbiri durmayacak çarbacak derler
o değil de
Bu kış istanbu'a gittim bir arkadaşla buluştuk. Kadıköyde karşıdan karşıya geçeceğiz ben yine parmağımla durdurdum.Burası istanbul yapma dedi ama ben arabayı durdurdum. Bir parmak işaretimle arkadaşa gördün mü nasıl durdu dedim. Arkadaş da benim karizmama dayanamadığı için durdu dedi
bende sevsinler karizmanı dedim
o değil de
Esma KAHRAMAN
:) iyi geceler Sayın Yazarım.
Sanki bu taşlar bana gibi...Ben de çok yaparım o ''DUR '' işaretini. Çünkü yapmasam arabaların duracağı yok. Onlara kırmızı, yeşil, sarı fark etmiyor. Her yer Trabzon ...
Selam ve sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
O değil de;
Susmanın bilmemek olduğunu zannetmek ne talihsizlik. Oysa susmak sabır işidir, zor zanaattır. Sabır tükendiğinde ise kişi üzülmüş demektir ve bunun yansıması olarak üzebilir.
Hal böyle olunca da ortaya üzünç bir tablo çıkması muhtemel olur.
................................................................................................
Tamamen size katılıyorum. Bende aynen böyle düşünüyorum...
Güzeldi...
Tam not benden..:)
Fondaki renkler değil de o desenlere hayranım ben de ama bir türlü o şekilleri çözemedim...
"Güzel memleketimde ne çok artiZ var. Yeşilçam’ı bunlar bitirdi..." bu sözün altına müsadeniz olursa ben de imzamı atıyorum.
Hayatımızın her alanında "oyun" oynamıyor muyuz? Sahte gülücükler, sahte mutluluklar, sahte dostluklar, inanmasak da işimize geldiği için yalakalıklar ve çoğu büyüklerin oynadığı "evcilik" oyunları vb...
AFİYET OLSUN..!