- 704 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İMKANSIZI YAŞAMAK
TEK SUÇUM SENİ SEVMEKTİ. OLMAYACAĞINI BİLE BİLE, HER GEÇEN GÜN ÖLECEĞİMİ BİLE BİLE SEVMEKTİ. BENİM OLMAYACAĞINI BİLE BİLE SEVMEKTİ. İŞTE BUNUN ADI AŞKTI. YALNIZCA İMKÂNSIZLAR AŞK YAŞAYABİLİYORDU BENİM HAYATIMDA. SEN DE BENİM İMKÂNSIZIMDIN. SANA ADIM ATTIKÇA UZAKLAŞAN, SENİ YANIMDA GÖRÜRMÜŞCESİNE, YAKLAŞTIKÇA HER ADIM DA GÖZDEN KAYBOLANDIN. SENİ ANLATMAMI İSTEDİLER BENDEN; DEDİM Kİ;
BENİM BU AŞKI ANLATMAM İMKÂNSIZ. ÇÜNKÜ AŞK BENİM İÇİN İMKÂNSIZI YAŞAMAKTI. O DA BENİM İÇİN İMKÂNSIZDI. HER GÜN ÖLMEKTENSE BİR DEFA ÖLMEK İSTEDİM VE İMKÂNSIZ KILDIM. OLMADI. ÇÜNKÜ ASIL BEN BÖYLE HERGÜN ÖLÜYORMUŞUM. DÜŞÜNÜYORUM VE NEDENSE İMKÂNSIZI KEŞKE YANIMDA YAŞAMIŞ OLSAYDIM DİYORUM. ELİMİ SÜRMEDEN, SADECE GÖZLERİMİ GÖZLERİNDEN AYIRMADAN İZLEDİĞİM, ELLERİNİ TUTMADAN SADECE SICAKLIĞINI HİSSETTİĞİM, UYUDUĞU ZAMAN YANINDA YATMAYI DEĞİL DE SADECE GÖZLERİNİN BÜYÜSÜNE KAPILIP SAATLERCE ONU İZLEMEK…
BİR DEFA ÖLMEYİ SEÇMİŞTİM; AMA HERGÜN ÖLECEĞİMİN FARKINDA DEĞİLMİŞİM. GÖZLERİMİ ÇEVİRDİĞİM HER YERDE ONUN GÜLÜŞÜ, ELİMİ SÜRDÜĞÜM HERŞEYDE ONUN SICAKLIĞI, ELİME ALDIĞIM HER YASTIKTA ONUN KOKUSUNU ALMAK, YALNIZ DOLAŞIRKEN YANIMDA OLDUĞUNU HİSSETMEK…
GİTTİ. ARKASINA BAKMADAN, ACABA GERİDE UNUTTUĞUM BİR ŞEY VAR MI DİYE DÖNÜPDE BAKMADAN GİTTİ. BİR DEFA DÖNÜP BAKSAYDI ARKASINA, BEN OLACAKTIM KARŞISINDA. GÖZLERİM DOLU, ELLERİMİ UZATIP SADECE “GİTME” DİYECEKTİM. BENİ İMKANSIZ BIRAKIP GİTME. BEN YAŞIYORSAM SADECE SENİN VARLIĞINLA, SENİN SOLUDUĞUN HAVAYI SOLUYARAK YAŞIYORUM. EĞER GİDERSEN YAŞAM KAYNAĞIMI ALIRSIN ELİMDEN. GİTME… LÜTFEN GİTMEEE…
EĞER BENİM OLSAYDIN DÜNYAM OLURDUN. SENİNLE VAR OLUR SENİNLE YOK OLURDUM.
AMA BAKMADI ARKASINA, BAŞINI HİÇ ÇEVİRMEDİ GERİYE…
AMA ŞUNU BİLMİYORDU!
GERİDE KOSKOCA İMKÂNSIZ BİRİNİ BIRAKTIĞINI…
YAŞAMIŞ OLDUĞU HAYATI, YAŞAYACAKLARINA DEĞİŞTİ. ONA YÜREĞİMİ VERMİŞTİM. KALBİMİ VERMİŞTİM AMA O ARKASINA BAKMADAN ÇEKİP GİTTİ. DÜŞÜNDÜKÇE GİDERKEN BİR KEZ OLSUN BAKMASINI İSTEDİM. FAZLA BİRŞEY İSTEMEDİM BEN. SEVDİM. SADECE ÇOK SEVDİM.
GİTTİN. PEKİ MUTLU MUSUN? İSTEDİĞİN HAYATI YAŞAYABİLİYOR MUSUN? SANA BİR ŞEY SÖYLEYİM. BEN UNUTMADIM, UNUTAMAM DA. SEN OLMASANDA YANIMDA, DÜŞÜNCELERİMDE HER ZAMAN YANIMDA HİSSEDİYORUM. İÇİMDEN BİR HİS DİYOR Kİ; O DA SENİ SEVİYOR. AMA MECBUR OLDUĞU İÇİN GİTTİ DİYOR. AMA ÖYLE OLMADIĞINI BENDE BİLİYORUM. ÖYLE OLSAYDI GİDERKEN SON BİR DEFA OLSUN ARKASINA BAKAR VE BENİ DİNLERDİN. YAPMADIN VE ÇEKİP GİTTİN…
ÖMÜR BOYU MUTLU OLURSUN İNŞALLAH…
BEN Mİ? BEN ZATEN YAŞARKEN ÖLMÜŞÜM GÜZELİM. YAŞAMAMINDA YAŞAMAMAMINDA HİÇ BİR ÖNEMİ YOK SEN OLMADIĞIN SÜRECE…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.