YORUMLAR
Yazarın kalemi oldukça akıcı ve kendini kısmadan ,
paşazade ise vakur ve her şeyin bilincinde gibi,dalga geçer gibi akıyor hayata
çok sevgiler ,saygılar
Kemnur
Kemnur
Aslında gece telefondan girip okudum ama yorum yapamadım.
Olduğu yer İstanbul...Her köşe başında başka bir hayat, başka bir yaşam. Allah iyilerle karşılaştırsın ama paşazadenin hikayesinde zor gibi görünüyor. Akıcı ve okuyucuyu bir sonraki bölümde neler olacak diye düşündüren...
Hayal dünyamızı çalıştırıyorsunuz hocam. Herkesin kafasında başka bir seneryo oluşuyor.
Yüreğinize, emeğinize ve kaleminize sağlık. Saygılarımla...
Değerli Arkadaşım.
Öncelikle belirteyim ki Tacettin abimin de dediği gibi sen bu işi biliyorsun. Hikaye ve hikayenin anlatımı harika gidiyor. Kutlarım. Yalnız bir şey dikkatimi çekti bu hikayede:
Hikayenin baş kahramanını çok eziyorsun ve anladığım kadarıyla daha da ezilecek. Buradan baktığımda sanki çok sevdiğin ama kırgın olduğun birine olan kızgınlığını Paşazadeden çıkarıyor gibisin. Katta belki de '' Ulan eşek sıpası sen beni ihmal edersen ben de bak seni böyle ezerim'' diyorsun gibime geliyor. Kısacası , tamamen farklı şahsiyetler de olsa kırgınlığının intikamını Paşazadeden çıkarıyorsun gibi. Tabi yanılıyor da olabilirim. Bunu ancak sen cevap yazarsan anlayacağım.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Kemnur
Sayın Hocam,
Dizinizi ilgiyle takip ediyorum..Tanrı yine garibanın eşeğini kaybettirip , buldurarak onu mutlu etti. Acaba garibanın hayatı sevgisiz mi geçecek.Para yoksa aşk da yok mu Hocam.
Saygılarımla.
Kemnur
Abim yine harikaydı. Karakol sahnesideki diyaloglar. Avukata şok oldum. Bende kendi kafamdan karakoldan çıkarlarda paşazade avukatın yanında büroda çalışırlar diye içimden geçirdi.
sokaka sahneside güzeldi evsiz adamla karşılaşması. Sokakları evi bilen insanlar. Tam istiklal Caddesi bankamatiklerin içi kısmında sıcak olduğudan uyumak için kapan sokakta kalanlar vardı.
Kalacak yer ve cebinde bir kaç kuruş olduğu ve ucuzda otel buldu. Yazıyı okurken dışaıda nerde kalacak diye merakla okudum.
Bu çocuğun başı dertten kurtulmaz ya neyse... Merak demişken tüm dizi boyunca dilaverle nasıl karşılaşacağını ve o andan sonra ikisinin be yapacağı merakındayım...
BU noktada bana sabır düşüyor senin yazmanı beklemekten başka çare yok...
Merakla yeni bölümü okumayı bekliyorum...
ABİM YİNE HARİKA BİR SERİ DAHA OKUDUM. ELİNE SAĞLIK....
SAYGILARIMLA.....
Kemnur
Adam salak salak güldü. “Benim evim yokkine! Sokaklarda yaşıyorum…” içim burkuldu usta...hikaye her haliyle muhteşem.....sen bu işi biliyorsun ustam saygılar
Kemnur
EEE KEMAL BEY HANİ HAPSE GİRİYORDU SIRADA NE VAR PAŞANIN BAŞINA YILDIRIM MI DÜŞÜRECEKSİNİZ Bİ O KALDI YADA OTELİ AHLAK POLİSİ BASACAK BAKALIM SİZ YAZACAKSINIZ BİZ OKUYACAĞIZ
Kemnur
BU ARADA GÜNE DÜŞEN YAZIN İÇİN TEKRAR TEBRİK EDERİM
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Takıldım zırtapoz avukata, Biraz ıslasınlar, sağa sola tükürmek ne imiş anlasın... Balgam torbası...
Paşazade bir koğuşta kaldı... Üzüldüm... Bir odada kalsaydı da, gece yarısı birileri gelseydi... Yalan yanlış giriverseydi odaya, garibimden habersiz... Başlasaydı sağını, solunu yoklamaya......
Ya!.. Üstadım... !... Dizi yazıyorum diyorsun, hiç ama hiç aşna fişna yok... Görmüyor musun tv de? Kimin eli kimin cebinde...
Ya benimkisi biraz takılma.
Bak keyfine...
Tebriklerim gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
KAMBERSİZ DÜĞÜN OLMAZ ZİRA...SAYGIYLA
Bu otel İstanbul da bulunan ünlü Han oteli gibi. İnsanların, her birinin nice umutları var! Paşazademiz şimdilik gariban; bir iş bulabilirse adam gibi, çalışır, eder de ama dolandırıcılık olunca seri konusu, iş değişiyor. Bu yüzden, seriye yönelik düşünmek lazım. O kadar caddelerde lüks arabalar dolanırken, Paşazade de kim bilir, belki bir galericide işe başlar, değişik bir mafya ayağına takılır; İstanbul'un altını görür. Derin İstanbul'u!
Paşazade de bağırıyor ya içten içe: 'Ulan İstanbul, kayıp oldum içinde bir serçe kuşu misali!'
Saygılar erbabım...Her zamankinden güzellik ile!