- 1312 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
15 GÜNLÜK İSTANBUL SERÜVENİM
29 / 01 / 2012 / Tarihinde İstanbul Üsküdar Semtinde yayın yapan ( Çay TV de ) İki buçuk saat süren. Âşık Taner Öztürk Oğlunun yapmış olduğu (Anadolu ozanları ) proğramına katılarak canlı yayınında kendime ait şiir lerimi okudum..
05 / 02 / 2012 / Tarihinde ise Kanal- 9 – da âşık Zeynel Çınar’ın yapmış olduğu ( Çınarın sesi ) proğramına katıldım. Orada da kendime ait şiir lerimi seslendirmeğe çalıştım. Aynı gün Ardahan ın Suğara kasabasının İstanbul Bağcılar da yapmış olduğu Kaz gecesine katıldım.
Orada da aşık Şenlik hakkında konuşmalar yaptım aşık şenliğin kitaplarından bahsettim Ayriyeten Türkiye de ilk defa Çıldır Gölü Efsanesini canlandırdığımızı ve çıldır ağasını da benim oynadığımı Başrollerde Aşık Mürsel Sinan ı ve Merhum Gazeteci Ümit Kılıç oynattığımızdan bahsettikten sonra bir tanede Şiirimi okudum..O sırada aşık Yener yılmaz oğlu nun proğram yaptığı kanal olan ( Vatan TV ) de benim konuşmalarımı ve okuduğum şiiri mi çekip –10 / 02 / 2012 / Tarihinde yayınladılar..
Ayriyeten –11 / 02 / 2012 / tarihin de ise İzmit’e bağlı Çayır ova ilçesindeki Serhat Kars lılar derneğinin 3 üncü yapmış oldukları Kaz gecesine katıldım orada da yaklaşık yarım saat sahnede şiirlerimi okudum ve bir sürede doğaçlama yani irticalen şiirler okudum. Bu gecede ise benimle beraber – Âşık Ilgar Çiftcioğlu—Aşık Mahmut Karataş—Aşık Tacettin Dursun da vardı..
12 / 02 7 2012 / Tarihinde ise Yine Âşık Ilgar Çiftçi oğlu ile Beraber Gündüz Saat 12 / 20 De başlayan ( Medya TV ) yapılan müzik proğramına katıldım..
Yine ayriyeten Benim yönetimim de hemen hemen her gece Sefa köyde Bulunan Âşıklar ve Ozanlar Derneğinde ..Ozanlarımızla beraber Çeşitli konuşmalar ve atışmalar yaptık türküler okuduk Şiirler okuduk hikayeler anlattık. Sağ olsun aşıklarımızı ben orada 15 gün kaldım hiçbir gece ve gündüz beni yalnız bırakmadılar onlara minnettarlığımı bildir mek isti,yorum..
Yine Akabinde – 9 / 02 / 2012 / Tarihin de Cuma günü Benim yönettiğim âşıklar toplantısı düzenledim. Yaklaşık sekiz on tane aşık vardı Ayriyeten Yine meslek taşım olan Gazeteci Mustafa Küpeli de oradaydı. Ardahan Suğara Belediye başkanı da oraday dı . yine İstanbul da yaşayan Ardahan lılar dernek başkanı Tuncer Dağ da aramızdaydı.. aşık sever dost larımız da bizleri yalnız bırakmadı çok sayıda da dinleyicilerimiz vardı..
( Ayriyeten benim şiirlerimi ve ses tonumu çok beğenen unkapanındaki cam ses müziğin sahibi olan Cihan Aksakal Bana Şiir kaseti ve siğdisi yapmam için bana teklif getirdi..
Ayriyeten bı 15 günlük seyahatimde gördüm kü Sözleri bana Ait olan ( ANAM ) eserimi Tokatlı halk müziği sanancısı Seyhan Güler okumuş siydi lerinde dinledim mavi kara deniz de seyrettim Benim eserlerimi besteleğen notaya alan yine benim çocukluk arkadaşım olan eski Arabeskçi Demir demi benim bu eserimi santcı Yudum ve Güler Duman ın okuyacağını söyledi..
( Gazeteci yazar ve Şair Öztürk Erbek…)
YORUMLAR
Asrın Şairi
Çok teşekkürler Ayşe hanım bu benim yaklaşın 20 inci televizyon proğramın zaten piyasada sanatcılar tarafından okunan sayısız eserlerim var beyaninizden dolayı size minnettarım sevgilerimle..