Küpeye hayır,kulak memelerine özgürlük!
Baaayan ırkı tarafından nedense kabullenilmek istenmeyen bir gerçektir bu.
Şimdi bi düşünün. Kulak memesi, aslında kendi halinde salınımı olan ve rahatlık açısından kendi kurallarını belirlemiş bir uzuv. Bu yüzden onu belirli bir rahatsızlık içine sokmak, herhangi bişi monte etmek,gereksiz yere kalbura döndürmek,kulak memesinde var olan kullanılabilecek alanı daraltmak,dar alanda paslaşmak,defansı sağlam tutup uzun toplarla ileri çıkmak filan çok saçma. Efil Efil ılgıt ılgıt buram buram salınması gerekirken sıkboğaz etmek, ne biliyim böyle ben yaptım olducu bir tavır, iki yandan aşağı doğru sarkan lüzumsuz bir materyal…
Kabullenmek istemiyorum yaa :)))
Kesinlikle kulak memelerinin de kendi içinde bir şanı, bir şerefi var. Hangi güç onları esaret altına alıyor da kulak memesine kunta kinte muamelesi yapıyor,zincire vurup çalıştırıyor kırbaçlıyor merak ediyorum. Çıksın açıklasın kardeşim; şunun için yaptık, şu yüzden bulduk küpeyi, o küpenin sallanmasını bu yüzden istedik diye. Yok! bildiğin yok işte. Aldatmaca hepsi, kandırmaca,egolarıyla lego oynamaca…
Buna artık bir son vermenin zamanı geldi. Yüzyıllardır süre gelen lüzumsuz alışkanlık artık bir son bulacak.
ve kulak memeleri ebedi özgürlüğüne sonsuza dek kavuşacak.
Kulak memelerine özgürlük!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.