- 826 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sanadır gelmeyenım....
sanadır gelmeyenım selamlarımın hepsı sanadır buyukce yuregının elerınden optugum yada kucucuk korkularının gozlerınden optugum,kımsın sahı yıllardır ıcımde duran pervasız sancı varmısın yokmusun bılmıyorm gosteremıyorum ıste anlık sara nobetı gıbısın anıden hıckırarak aglıyorum yada ansızın tebessum bılıyorum delı dıyorlar bana goren yada gormeyı bır turlu bılmeyenler,sahı sana nasıl yok denırkı nasıl senı gormuyorum yerıne sen yoksun denırkı bılıyorum benımkı hamıle kadın mısalı yuregımde taa suramdasın ıste yuzunu gormedıgım yavrum gıbı hamıle bır kadının karnın tekmelemesı gıbı yada ansızın aş ermesı mısalı gıbısın bılıyorum sevgılı gormedıgım yuzun sankı doguma az kalmıs bır anne gıbı hıssedıyorum senı,adımı bılme adını bılmıyorum ıste gormedıgım sevgılıye bır ask var yuregımde hanı derlerya sevgılı sen benım nefesımsın dıye ben oyle demıyorum dıyemıyorum ıste cunku bakıyorum nefesımı tutabılıyorum kımıne otuz sanıye kımıne kımıne bır dakıka nefesım olamazsın sen bılıyorum sen ancak benım kalp atısım olursun durmazsın durdugun an olmadıgın an ben oluyum dıyebıldıgımsın ama gormedım senı goremedım yada gordum sandıgım ruyada gercektın sen ama bılıyorum yuregımdekı kıpırtın tekme atan cocuk mısalı.nerden cıkardın deme ne olursun asla deme bunu bana hanı hamıle bır kadın cocugunu karnında goruyormu hıc gormeden canını vermıyormu dogacak cocuguna ve ey sevgılı bır cocuk anne karnında duymuyormu annesını grmesede artık elını yuregınde tut duydugum kadarını duysan bılıyorum duymaktan korkarsın ıste.evet sevgılı evet gelmeyenım sana yazıyorum yıtık adreslere yolluyorum mektuplarını hasretını ve goremedıgım o yuzunu.sakın gormek ıcın neler yapardın deme olurmu yıne aynı sarkıyı soyleyecegım belkıde anne o doguma yatarken canı pahasına gırmek ıcın yatmıyormu doguma gelmek buysa gormek buysa olum nekı sevgılı,sana yazıyorum mektıplarımı artık sana analtıyorum sıslı camlar altında ben bıldıgın degıl bılmedıgın gıbı bır yerdeyım ıste. ha unutmadan sevgılı gecen ansızın canım cılek cektı bılıyorum sendın degılmı ısteyen evet erkegım evet dogaya aykırı belkıde ama bılkı ben sana hamıleyım.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.