- 605 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mevlid Kandili Mesajı
Ne garip bir Dünyada yaşıyoruz yahu herkes bir alem ve alayımız mışıl mışıl uyuyor.
Mesela 19 Mayıs yani Mustafa Kemal ATATÜRK’ün anıldığı önemli bir bayramımız olan 19 Mayıs kaldırıldı.
Mustafa Kemal’in hitabesinin ve andımızın kaldırılması da gündemde ve kuşkusuz o da kaldırılacak.
Ayrıca Boşbakanın bir açıklaması oldu ’’Dindar bir nesil yetiştirmek istiyoruz’’ dedi.
Sanırım 10 yıl önce Türkiye’yi ateistler sarmıştı(!)
O da ne yapsın tabi Şeyhi böyle söyle diyor o da söylüyor.
Ama şunu unutmasın ki devlet ülkeyi tek tip hale getirmekle görevli değildir.
Herkesin özgürce yaşadığı bir ortam sunmalıdır.
Boşbakan bilmelidir ki devlet gerektiğinde ateist vatandaşını da korumalıdır.
Ya da yazdıklarından ötürü milleti suçlu kabul ederek hapse atmamalıdır.
’Bunun şiir okuyarak hapse atılmaktan farkı yoktur...’
Gelelim başka bir olaya, 2006 yılında bir babanın(!) kızını 5 milyar karşılığında satabildiği(!) bir ülke de yaşıyoruz
ve bu olay gün yüzüne yeni çıkıyor...Eee tabi başta da dediğim gibi alayımız mışıl mışıl uyuyor.
Son olarak Müslüman olan Mısır Devleti’nde yaşanan olaylara değinmek istiyorum.
Bu Müslüman ülkede El Ehli ve El Masri takımlarının oynadığı futbol maçı sonucu nedeniyle olaylar çıktı.
Eli bıçaklı taraftarlar sahaya indi.Olayda 75 kişi öldü, 1000’den fazla yaralı var ve olaylar ülkede hala devam ediyor...
Neyse çok konuştum ben bitireyim artık hıııı unutmadan Mevlit Kandiliniz Mübarek Olsun...
03.02.2012
’’Doğan TOKKUZUN’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.