- 749 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIMIN ismarlamasi anca bu kadar oluyor anacim;)
Sevmek ve sevilmek cok güzel.Helede ayni hayati paylasiyorsaniz degmeyin keyfine.Güzel sözler söyleyrek sevgiyi pekisdirmekde kendi elimizde.Hayatim askim birtanem gibi hitaplar insanlarin birbirlerine olan sevgilerini ve birbirlerine verdikleri degeleri apacik ortaya koyuyor.Ben kendi adima konusursam eger,malesef butür kelimeleri kullanamiyorum.Yetisdigimiz aile ortaminda bu tür alengirli sözcükler hic kullanilmadi.Benim sucum degil vallaha.Anamla babam birbirlerine avrat herif diye hitap ederlerdi.isimlerini bile cok duymazdik birbirlerini cagirirlarken.Böyle ciddi bir aile ortaminda yetisince anlayin artik hayatim demenin ne kadar zor geldigini.
Benim sansür bana butür kelimeleri kullanmaz ama cocuklarina kullanir.Bende ona karsi kullanmadigim icin fazlada zoruma gitmezdi.Fakat emme velakin bizim ormantik sansür böyle kelimeleri biliyor vede sarfediyor.Bilmiyor degil Allah icin.Nedense bana karsi kullanmiyor.Bende ona karsilik vermedigim icin aramizda hep bir ciddiyet var kanimca.Denemeye kalkdim,ellerden ne eksigimiz var diye ama beceremedim ayol.Adama hayatim demek yerine HAYATi diyorum.inanilacak gibi degil ama gercek.Utaniyommu yosam cokmu yapmacik oluyorum bilemiyorum.Bildigim tek sey bu tür güzel laflari söylerken benim dilim dönmüyor.Adama kocacigim diyeceme kocacimbiz diyom eyimi.Yada nebiliyim adini söylerken yanina cigim eki yerine cik cak diyom.Aha buyurun yine dilime yakismadi sevgi sözcükleri.Cocuklarda bizden görmedigi icin onlarda sarfedmiyorlar butür sözcükleri.
Birgün arkadaslarla sohbet ediyoruz ve birisinin telefonu caldi.Yanimda oturdugu icin göz ucuyla bakdim arayan numaranin ismi HAYATIM,ASKIM di.Allah alla dedim kendi kendime.Millet birbirlerine ne isimler takiyo.Bizim telefonlardada kendi isimlerimiz yaziyo.Eve gelince sansürün telefonunu elime aldim ve numarami acdim.ismimin yerine HAYATIM yazdim.Aavatar olarak kullandigim bu resmimide resim yerine kondurdum.Melodi olarakda sinan isbecerinin ;hosgeldin yesil gözlüm hayatima..sarkisini ekledim.Kendi telefonumada sansürün adinin yerine HAYATIM yazdim ve resmini ekledim.Melodi olarakda yildiz tilbeden;ben senin varya:)) onu ekledim.islem tamamdi ve artik bizde HAYATIM olmusduk.Ha bu arada sansürede söyledim isim degisikligi yapdigimi.Sadece yüzüme bakdi ve tamam dedi.
Aradan bi zaman gecdi ama biz hep ev telefonu ve is telefonundan konusuyorduk.Ceplerimizi aramak nasip olmadi ellam.Neyse birgün carsiya gittim ve gec kalyiorum cocuklari almaya.Sansürü arayimda cocuklari alsin dedim.Dedim deemsine ama cep telefonumdan sansürün ismini calmislar anacim.Herifi birtürlü bulamiyom.Aradim taradim yok anam yok.Sansürü biri telimden silmis.Aklima dükkanin numarasi geldi ve aradim.Dedimki; slm sansür yav ben senin adini ne koymusdum telefonuma hatirliyormusun?
ne diyon gari sen ,sapittinmi adimimi unuttun haa?
yok be ne unutmasi hani ismini degisdirmisdim ya telefonumdan,ne yazdigimi unuttum iyimi
iyi iyi söyle ne istiyon?
sey carsidayim gec kalacam cocukalri alabilirmisin?
heee baska bisey istmen ama dileklerin hicbitmez senin ,tamam dedi ve telefonu kapattik.Ve ben hala sansürün adini hatirlayamadim iyimi.Dedim eve gidince caldirir bakarim.Cok aci ama gercek sayin seyirciler.ismarlama hayatim isde böyle oluyor.Aksilik ya o ara sansürün isi cikmis ve cocukalri anasina götürmüs ve bana haber vermek istyior.Ta ta tatataataaammmm oda benim ismimi bulamamis eyimi:ay cok güldüm duyunca.Te o kadar yani.Aksam eve gelince aldim teli elime ezberden sansürün telini cevirdim.Arayan numarada hemen hayatim cikmazmi,bayildim gülmekden.Neyse aradan bi zaman gecdi ve sohbet ediyoruz sansür ve cocuklarla.Konu yine cep teline geldi ve sansür dediki;
ben ananizin aradigini hemen biliyom artik.Telefonun zili sarki calmiya basliyo vede resmi gözüküyo,hayatimda cabasi.Hemen ne istiyon diye aciyom teli demezmi! aha dedim vay snei uyanik sansür vayyyy.Demek resmimi ve müzigi duyunca benim oldugumu anliyon ve kendine ceki düzen veriyon ve ebn snein nerede ne yapdigini anlamiyom haa..sana gösteririm dedim.Gizlice telini elime gecirdim ve resmi sildim.Sarkiyi sildim.Artik telefonunda sadece HAYATIM yaziyor.Yazik kiz onuda silersem aramizda bir bag kalmayacakdi.Benimkindede HAYATIM yaziyo ya ha o baglamda kiyamadim.
iste böyle arkadaslar eger diliniz el vermiyorsa güzel sözleri söylemeye ,beyninizde el vermiyor.Eniyisimi yapmacik olmakdansa o bana LAN diyo,bende ona KIZ diyom.Niye kiziyonuz anacim? Bana lan derse bende ona kiz derim tabiki.Ben erkekmiyim ayol? kaba saaba olunca bende onu tenkit etmek icin kiz diyorum.Anliyor ama napsin oda anasindan babasindan ögrenmis dili dönmüyor.Aklima bakin ne geldi yaziyimda sizde bana hak verin
Üc sene önceydi ve Ramazandi.Kaynanam gile gittim yemek yapip iftari orda yapacagiz.Kayinpederimde bahcede zaman dolduruyum diye didiniyo.insaatci oldugu icin eli hic bosdurmaz onun.Yasli ve ayagindan hasta iyi yürüyemiyo.Parmaklarinida Almanyaya yeni geldigi zamanlardamakinaya kapdirmis.iste kedni kendine oyalanirken bahceye el atmaya karar vermis oruc oruc.Mutfakdayiz kaynanacigimla yemek yapiyok ormatikce.Bi ara dediki kayinannecigim;
kiz bi ses duydum herif bahcede ugrasiyodu.Bi yerine bisey olurda dur bi balkondan bakiyim,
balkonun kapisini acmasiyla bahceden bi ses yükseldi;
gayzzzzzzzzzzzzzzz,avrattttttttttttttt,yetissssssssssssssssss ölüyom yetis
anaaaaaaa,herife bisiy olmus kiz,dur bahceye gidiyim..dedi kayinannecigim ve kosa kosa gitti.Ve biraz sonra ellerini birbirine vura vura tüh tüh diye diye geldi yukariya.
ne oldu anne biseymi olmus babama?
he kiz herif duvardan düsmüs!
neeeeeeeeeee,hangi duvardan düsmüs anne?düz duvara nasil tirmanmis?
kiz merdivenleri birbirine baglamis ve duvara dayamis.4 metre duvardan asagi kaymis merdiven ve herif yere serilmis.
neeeee vallami,kiz nasil cikmis napiyomus orda?neden bizi cagirmamis?
bende dedim niye cagirmadin diye?oda demezmi;
cagirdimda ya gayzzzzzzzzzzzz gayzzzzzzzzzzz,,diye ama sen duymadin
inanmiyom ya,sokakdan gayzzzz gayzzz diye ses geliyo ve biz duyacaz bunu..pes dogrusu pess.
kayinpederim oruclu oruclu hastaneye kaldirildi.Gerci oruc muruc kalmadi.Adamin 3 kaburgasi kirilmis,parmagi ayrilmis birbirinden.Allah kurududa ölmedi haaa..o gün bisey diyemedim ama birkac gün sonra dedimki kayinpedercigime;
e baba sende avrada gayzzzzzzzzzzzzz gayzzzzzzzzz diye cagirirsan tabiki seni duymaz.insna adini cagirir demi ama:)) nebiliyim demezmi aklima gelemdi..yü hehehehehee..inanilacak degil ama biz inandik.Düsdükden sonra yarim saat kalmis öylece yere yapisip.Simdi iyi ve yine karisina gayzzzzzzzzzzzzz diye cagiriyo..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.