- 1387 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİM ÇOCUĞUN YENİ SEVGİLİSİNE...
Bak kızım sana iki çift lafım var … o koluna takıp gezdiğin benide sevmişti bi aralar banada sarılmıştı banada vermişti şimdi senin yaşadığın mutluluğu . duydum ki çok seviyormuş seni üzme onu olurmu , sev her şeyden çok arada bir onu sevdiğini söyle ama sakın ona hata yapma gözlerinden düşmesin yaşlar o sana çok güveniyormuş yıkma onun güvenini ömrümü çalan... erkeğe iyi bak … fazla düşme üstüne sıkılır sigara içmesine izin verme başlamasın yine maddelere seviyormuş seni söyle dinler sözünü , üstünü örtsün geceleri üşümesin hasta olmasın bilirim dayanıksız o üşümem der sonra hasta olur . kızdırma onu sana olan güveni yıkılır bi daha getiremezsin haberin olsun . hıı bide o çok kıskançtır konuşma öyle tanımadığın erkeklerle sonra ayrılırsınız yine kanar o güzel gözleri . onun elini tut sımsıkı onun olduğunu bilsin sevinsin içten içe benim veremediğim mutluluğu sen ona ver üzülmesin sev diğim… her şeye razıyım bu üste yazdığım bütün cümlelere ona söyle yeterki çıkmasın rüyalarımdan bi film şeridi gibi geçsin önümden bütün yaşadıklarımız , ve teker teker başlasın ölene kadar ben onu hayallerimde sevmeyede razıyım kızım yeterki mutlu olsun ömrümü çalan adam gülsün o güzel gözleri yeterki hayallerimde bırakmasın beni..