Ankarada Kış 2 Sezon 3 Bölüm
Çankayada olayın işlendiği yere vardıklarında hakan arabadan indi Beyhan a sen git de şu iki gencin cinayetine bak bakalım dedi neymiş konu sonrada hızlı adımlarla savcı ve müdürün durdugu yere geldi ekipler hala çalışıyorlardı kar çoğu delili örtmüştü özelliklede polislerin arabasındaki delilleri Hakan başı ile müdür ve savcıyı selamladı.
Sonra da Ali bana notu okudu dedi bu notun kimden geldiğini anladın mı sen Tahsin diyede sordu Savcı ve Tahsin Hakana tuhaf tuhaf baktılar ve yok gibilerinden başlarının salladılar Hakan bu adam adanalı dedi hafif bir sesle sesi mırıltı gibi çıkmıştı Ancak kameralara bakmasını da soylemiştim aliye ve orda da adamın resmini bulmuş girer ve çıkarken çekilen onuda teşhise çalıştırıyorum ama eminim ki bu adam adanalı
Savcıda Tahsin müdürde şaşkın nasıl diye bildiler nasıl mı ? dedi hakan çok basit adam hala yaşıyor ve beni istiyor ya ben ya o yoksa bu iş bitmeyecek sanırım bu arada boluya da gidip bu gömülen adamın cesedini çıkarıp tahlil ettirmemiz lazım emin olmak adına “”peki” dedi savcı dediklerini yap ozaman ama konu sen isen neden avukat” “avukat çünkü bu avukat ta adanalı ile bir bağ var bu avukatın önemini sizler benden iyi biliyorsunuz zaten ama bu bilinenin dışında bir bağ var onu bulmalıyız” dedi hakan mesela diyede ekledi aldığı davalardan son aldıklarından adanalı ile ilişkili bişey varmı beyzaya söyledim araştıracak”savcı “bayağı hızlısın Hakan dedi özlemiş gibisin sanki” Hakan cevap vermedi ancak tuhaf bir bakış attı savcıya savcıda üstelemedi.
Sonra da savcı ve müdür “bu işi çözmelisin” dediler.
hakan hafif bir sesle cevap verdi “çözeceğim hayatıma mal olsa bile ancak şimdi benim karyağdı ile görüşmem lazım ve o adamında hayatı tehlikede Nihat a onu güvenli eve götürmesini istedim aliyi de yanlarına verdim ama sizden ricam adamı suçlamayın o adamı tanıyorum ve sadece şait yazalım yoksa adamı millete yem etmeyelim”
Savcı “tamam Hakan “dedi “sana güveniyoruz ama sakın yetkini aşma emekli olacağım diyede kendini çok özgür hissetme sen hala polissin bunu unutma”
Müdür “bu arada aklıma geldi senin ne işin vardı hava alanı yolunda “
Hakan “mesajımı almaya gitmiştim “
Müdür “ne mesajı Hakan”
Hakan “Adanalının bana bıraktığı mesajı ve suç aletini “
“Hangi suç aleti ya “
Hakan sakınce cevap verdi “ Avukatı vurduğu silahı buldum su anda incelenecek tanfer götürecek yolda indi ancak eminim o silah bu avukatı ve polisleri vuran silah ama kaydı olmayacak emin olun çünkü adanalı yalnız değil bakın görün ….”
Müdür hayretle Hakana baktı savcıda bir anlam verememişti ama Hakana güveniyorlardı çünkü bu adamı kitap gibi okuyabilecek tek polis Hakan dı
Nasıl istersen çöz bunu dediler ve olay yerinden ofislerine yöneldiler
Ankarada saat 10:00 dı ve kar durmuş ayaz başlamıştı .
Hakan başını havaya kaldırdı ve dişlerinin arasından fısıldadı “Neredesin be lanet olası Adanalı Neredesin seni geberteceğim”
Bu arada adanalı çoktan İstanbul a varmış bir araba ile hava alnından alınarak şile yolundaki bir villaya götürülmüştü tabi sevgili hostesimizde yanında idi tüm gece ikisi delice sevişip eğlenmişlerdi.
Sabah saat 10:00 da Adanalı uyandı odadakı yataktan doğruldu yanında yatan kıza baktı sesizce uyuyordu hostes Maya Adanalı banyoya gitti elinde bir iple geri geldi .
Güzeldi sağol dedi kız hafif hareket etmek istedi ancak adanalı gece bitti güzelim artık sabah ve senin zamanın doldu dedi ipi kızın boğazına geçirdi kızın çıplak vucudu Adanalının ellerinde kıvrandı ve son nefesini verdi
Adanalı aşağı seslendi aşağıdan bir adam geldi irice bir adamdı ve ağabey Adanalıya yardım için göndermişti. “Buyurun” dedi adam
Adanalı “şu cesedi al da” dedi” önce başını ve vucudunu parçala sonrada sadece ellerini ankaraya kargo ile Hakan a gönder dikkat et yolda kokup kan filan çıkarmasın kargo şüphelenmesin ve diğerlerini de denize at “
Adama tamam efendim dedi ve odadan çıktı Adanalı seslendi” bana da kahvaltı hazırlayın ve haberlerde dünkü konuda gelişme var mı açında tv yi bakalım .”
Adanalı aşağıda odada sabah kahvesini zevkle ve Mayanın son saniyede ellerinde kıvranışını düşünerek içerken haberlerde olaya Hakanın dahil olduğunu duydu istediği olmuştu ve zevkle sırıttı bugun ne güzel bir gündü ancak o esnada cebi çaldı
“Ağebey” dedi adanalı “buyur . “
Agabey kızgındı “Hakana neden bulaştın” dedi “Sana iz bırakma demedik mihem arkanda karyağdı diye birini şahit de bırakmışın şimdi onu temizlemek gerek ama Hakan onu bir yere saklamış arayıp bulacağız niye iş yaparken dikkat etmedin ha birde kızın tekini boğmuşun neyse bak bu son tekrar etme anladınmı Hakan bizim sorumluluğumuzda onu biz temizleyeceğiz bunu konuşmuştuk”
Adanalının tadı kaçmıştı “Peki ağabey “dedi. “Kızma sen “
“Ha” dedi agabey” Hakan senin üstüne gelecek hazır hem de bir çok delilde bulmuş haberin olsun eğer rahat durursan sana ulaştığı anda ipini çekeceğiz ama rahat dur . “
“Bir de diyede ekledi ağabey “Bolu ya seni sorduruyormuş cesedini mezar açtırıp çıkaracakmış inceleme yapacak yani ama olsun biz onu nerde durduracağımızı biliyoruz dedim ya sana son sözüm sakın sen görünme rahat dur “ve telefonu kapattı.
Adanalı iyice tadı kaçmış şekilde oturdu içeri seslendi şu elleri çabuk kargola bir daha da sakın ağabeyi benden habersiz arama yoksa ne olacağını biliyorsun
Adam sessizce denileni yapmaya başladı sadece bir elektrikli testere sesi bahçeden yağmurun altından geliyordu ve o güzelim kızcağızın vücudu parça parça bölünüyordu….
YORUMLAR
Bu bölümde,psikopat cani adanalı ,hostes maya'yı da öldürdü,ve onun arka bahçesindeki kişi,Hakan'ı çok iyi tanıyan ve onun başarılarından nefret eden ,sanki üst düzeyde bir yönetici gibi geldi bana, çünkü her hareketini biliyor ve olayları yönetiyor.Hakan, emekli olmadan olayları çözecek ama ölmese bari.Olaylar bakalım nasıl gelişecek,sürükleyici polisiye öykünüzü merakla okuyorum.
Kaleminize ve emeğinize saygı ile...