Of ya birazcık uyutmuyorsunuz…
Uzun bir gurbet hayatın oldu. O kadarda uzun değil ama sabırsızca bekledik. Ne zaman geleceğini biliyorduk aslında ama biz seni hasretle bekliyoruz işte… Seni öyle çok merak ediyoruz ki. Kim bilir bize neler anlatacaksın. Ağlayışlarını sevincine veriyorum. Bazen keşke gelmeseydin dedirteceksin belki ama korkma ben demem. Uyuyacaksın bir zaman öyle sessizce. Uzun yollar yormuştur belki seni. Bilmiyorum hiç kulağın çınlıyor muydu senden bahsederken. Doğru söyle kulak misafiri oluyor muydun biz konuşurken. Seni yalancı gizlice bizi dinliyordun demi bak gülüyorsun. Hımım ya baba dinlemedim ki deyi sızlanışını duyar gibiyim. Ah seni bıcırık. Ama şaka yapıyorum kızım tamam hadi gel bakalım. Bak sana neler aldım. Daha neler alacağım ama sende bana bir söz vereceksin tamam mı? Gel kulağına söyleyeyim. Annen duymasın ama tamam mı söyleyeceğin ilk kelime baba olacak tamam mı !? Ne hayır mı seni küçük cadı gel buraya kaçma… babaaaaaa… Ne oldu oğlum ne var… Ya baba işe geç kalacaksın bizde okula ya… Tamam ya hazırlanın gidelim… Of ya birazcık uyutmuyorsunuz…
adem aydınlı
YORUMLAR
şimdi çokmutlusunuz 3tane evladım var yaşları 24 kıx 17 kız 16 oğlan inan bazen bezdiriyorlar üzüyorlaryoruyorlar bıktırıyorlar maddi manevi zorluyorlar dertleri bitmiyor amaiyikide varlar bir anne demeleri dünyalara bedel