Ankarada Kış 2 Sezon 2 Bölüm
Hakan ve arkadaşları yolda ilerlerken Hakan cebinin çalması ile dalgın düşüncelerini bir kenara bıraktı .
Telefonda müdür vardı ve hakan a nerdesin diye soruyordu neden cinayet yerine gelmedin diye de ekliyordu.
Hakan yoldayım dedi yolda ama hava alanı yolunda .ne işin var orda diyordu müdür telefonda sesi sinirden titreyerek Hakan sakince olayla ilgili bir ip ucu var onun için bir yere gitmem lazım arkadaşlarla dedi.
Müdür savcı ve diğerleri diyordu burada senin görmen gereken bir not olduğunu söylüyorlar hemen buraya gel. Hakan sakince ve de müdürü deli edecek bir sakinlikle cevap veriyordu ben o notu tahmin ediyorum bana bırakılan bir not değil mi ve Ali yi göndereceğim oraya diyerek telefonu kapatıyor ve Aliyi arıyordu.
Ekip tüm bu esnada Hakanın tarif ettiği fabrikaya hızla yaklaşıyordun fabrika ya girmek üzere Beyhan arabayı döndürünce Hakan bekle dedi beyhana ve bir telefon etti telefonun ucundaki ses amirim nerdesin ben derken hakan sus dedi bi dur Recep ve kapıyı aç . Recep hemen kapıyı açtı araba fabrikaya girdi ve arkadakı depoya ilerledi.
Recep Hakan ın fabrikadaki ekibindendi. Sakin sessiz ve ufak tefek bir çocuktu yası daha cok gençti askerliğini komando yapmış güvenlik sertifikası almış ve burada işe başlamıştı Hakanı cok seviyordu ağabeyimsin diyordu ve şu anda ise boyle bir olayı yaşamak onu ürkütmüştü.
Hakan Recep ı görünce arabadan indi diğerleri de indiler Recep ağabey derken sus Recep sakin dedi Hakan göster bana nerde bu bırakılan kalıntılar.
T anfer Ve Beyhan hala ne olduğunu anlamamış şekilde bakıyorlar ve kendi aralarında mırıldanıyorlardı ki Hakan ne bu ses kesin be dedi onlara dönerek hepsi sustular.
Ama Tanfer dayanamadı ağabey ne iş neden buradayız yav biz diye sordu .
Hakan o sırada Recep ile bir bidona eğilmiş içinden bir şey alıyordu ve Tanfer in sesi ile geri döndü elinde yarısı hafifi erimiş bir tabancayı tutarak işte bunun dedi ve bu silah avukatı öldüren silah anladın mı şimdi ne aradığımızı
Tüm ekip hayretle irkildiler o sırada da Hakanın telefonu yine çaldı ve karşıda Ali amirim dedi not tam da dediğiniz gibi size yazılmış Hakan oku dedi ve hoparlörü açtı
Ali okudu “avukatın zamanı tamamdı benimki ise şimdi yeniden başladı cehenemden selamlar komiser” sonra da sağol dedi ve ekibe döndü size soru bu not sizce kimden geliyor.
Herkesin sanki kanı çekilmişti hepsi birden o olabilir mi dediler. Ama imkansız o boluda öldü . ama nasıl
Hakan sadece sessizce tepkilerin dinmesini bekledi demek ki ölmedi dedi demek ki yaşıyor ve hala beni istiyor bende onu tabi bunun sonunda ölüm bile olsa onu istiyorum. Ancak Çankaya ya gidelim orda bant kaydı varsa inceleriz ve kesin emin oluruz anlaşıldı mı
Sonra telefonu kapattı hadi dedi geri dönüyoruz bu silahı ve diğer şeyleri ise hemen olay yerini arayıp bildiriyoruz Recep koçum sende korkma senlik bişey yok olay yerine anlatırsın her şeyi bana anlattığın gibi tamam mı
Sonrada Hakan Nihatı aradı Nihat dedi cok dikkatli ol çünkü karyağdı haberlerde gösterildi onu kesin öldürecekler sana zarar gelmesini istemiyorum ve tabi karyağdıya da onu güvenli bir yere götürün ve orda bekleyin ben müdüre ve savcıya da olayı anlatacağım Ali yi de sana göndereceğim haber bekle benden dedi ve telefonu kapattı.
Bu esnada telsizden bir anons duyuluyordu ve beyzanın sesi geliyordu 4550 4550 Beyhan cevap ver bir ihbar var cinayet ihbarı hıdırlık tepede bekçilerden geldi 1kız 1 erkek cesedi bulunmuş bakabilir misiniz.
Hakan telsizi aldı anlaşıldı dedi bakıyoruz Beyza Hakanın sesini duyunca amirim dedi döndünüzmü evet dedi hakan döndüm ve işteyim senden bir ricam var aliye ulaş ve hemen nihatın yanına gitmesini söyle .
Telsize müdürün sesi girdi Hakan ne cehenmedesin neler oluyor Hakan yoldayız 1 saate çankayadayız olay yeri devam etsin araştırmaya bir ricam var müdürüm olen polislerin ölüm şekline ben bakmadan ordan alınmasınlar Müdür tamam dedi ve çabuk ol lanet olası diyede ekledi Hakan tamam su koyma dedi ve telsizin mandalını bıraktı
Beyhan ise bu arada çoktan ulusa varmıştı kata ve buza rağmen deli gibi gidiyorlardı …