- 716 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLU YILLAR EDEBİYAT DEFTERİ ...
............ MUTLU YILLAR EDEBİYAT DEFTERİ , MUTLU YILLAR EDEBİYAT DEFTERİ DOSTLARIMIZ ... MUTLU YILLAR TÜM İNSANLAR , TÜM CANLILAR ...
............ Bu güzelim sitede bir çok güzellikleri bir arada buldum yaşadım ve yaşıyorum ... Hepsi için öncelikle yöneticilerimize, başta ANSIZIN Habib bey ve emek veren tüm çalışma arkadaşlarına yürekten teşekkürlerimi göndermek istiyorum ... Sağ olsunlar ve hep var olsunlar inşallah ...
............ Şiirlerimi , yazılarımı ( kendimce ) yazdığım ve insanlarla paylaştığım tek site haline geldi EDEBİYAT DEFTERİ ... Bunun anlamı çok büyük ... Bir dert ortağı , bir can yoldaşı oldu bana bu güzelim site ... Şair ve yazar dostlarımız da öyle ... Burada yeri gelmiş iken , bilmeden kırdığım , üzdüğüm çok az insan olmuştur hayatım boyunca , ama , insanım ben de ve hatalarım da olur bilmeden kırmış olduğum insanlar vardır yine de .Burada hepsinden çok açık ve net biçimde özür diliyorum. Lütfen yeni yılda bana olan kırgınlıklarını bir kenara bıraksınlar ve uzattığım dost ellerimi tutsunlar ...
............ Benim yaşamımda yağcılık ve dalkavukluk anlamında hiç bir şeye yer olmamıştır ve olmayacaktır da ... Bu güzel sitenin, bu EDEBİYAT DEFTERİ ’ mizin , çok daha güzel yerlere gelmesi için , zaman zaman yöneticilerimize Habib beye , tavsiyelerim , önerilerim olmuştur ... Zaman içerisinde her açıdan çok daha güzel uygulamaların siteye eklendiğini ve bu yolda daima büyük çabaların , emeklerin verilmeye devam edildiğini görmek beni bir üye olarak çok çok mutlu etmiştir ve etmektedir ... Bu nedenlerledir ki , siteye daha çok ısındım ve yürekten bağlandım ben ... Bir çok edebiyat ve şiir yürekli dostlarımızın da aynı pozitif duygu ve düşünceleri benim gibi paylaştıklarından eminim ...
............ Bizlere düşen de bu güzel siteye elimizden geldiğince moral destek olmak ve sitenin ayakta kalmasına , gelişimine , daha güzel yerlere gelmesine katkıda bulunmak olmalıdır ve olacak biliyorum bütün bunların hepsi de ...
............ NİCE GÜZEL VE MUTLU YILLARA EDEBİYAT DEFTERİ SİTEMİZ ... NİCE GÜZEL YILLARA TÜM EDEBİYAT DEFTERİ DOSTLARIMIZ ...
............ SELAM , SAYGI VE SEVGİLERİMLE ...
YORUMLAR
.Kime sorsam, "Ben senin mutluluğunu istiyorum" dedi. Ne kastınız vardı mutluluğuma, anlamadım gitti. ''
Özdemir ASAF
.
Guzel dileklerin gonullerde var olmasini gercek olmasini diliyorum daima...
Tesekkur ediyorum..
Guzelliklerinizle varolunuz
Guzele sevgi ile daima
.......