FRANSIZ VEKILE TÜRK TOKATI!...
SEN BUNU HACK ETTIN! Takvim adresi verdi Türkler, Fransa’daki Ermeni yasasının mimarı Valerie Boyer’e ait internet sitesini çökertti... Kendilerini kendilerini "Gri insanlar" olarak tanımlayan türk hackerlar Ermenilerin sözcüsü olduğunu belirten kadın milletvekilinin sitesine şu notu bıraktı: "Düşünce özgürlüğüne o kadar saygılı bir ülkesiniz ki; (Ermeni soykırımı yok) diyerek gerçeği dile getirenlerin hapse atılmasının yolunu açıyorsunuz." O kadar iki yüzlü bir ülkesiniz ki; bize başka, diğer ülkelere başka konuşuyorsunuz. Sizin meclisiniz önce Cezayir’deki soykırımı konuşsun. "Siz diaspora ermenileri: Arşivleri açıp, gerçeklerle yüzleşemeyecek kadar korkaksınız. Siz fransızlar: oy için gerçekleri hiçe sayan zavallılarsınız..." (tabi bunların yanında küfür ve hakaretlerinde yazıldığı söyleniyor) "BU NUMARAYI KILITLEYIN" TAKVIM’in verdiği vboyer@... vboyer@as... Adresleri türkler tarafından yerle bir edildi. Şimdi sıra kendini bilmez vekilin telefonunda... iŞTE NUMARA:0033 491... iŞTE FAX:0033 491... Oylamaya katılan bir çok Fransız milletvekilininde internet sitelerine saldırılmış ve çökertilmiş... (26 Aralık 2011 tarihli takvim gazetesinden alıntı) Söz konusu gazete bu haberi dün manşetten veriyor ve ev adresini bulsa onuda verecek... Peki ikinci bir Hrant Dink olayı olursa bunun hesabını kim verecek? Fransız gazetelerine manşet olduk.Türkler Valerie Boyer’in internet hesaplarını ele geçirdi mail ve sosyal ağ hesaplarına ölüm ve tecavüz tehditleri yağıyor diye... Birincisi: yıllardır ara sıra okuduğum ve bazen olumsuz bir olayın seyrini değiştiren haberlerini takdir ettiğim gazetenin içine düştüğü gaflet düşündürüdür. Ikincisi: Sonuçlarını bile bile durumdan rant elde etmek için insanların öfkelerini ve milliyetçi duygularını kullanması üzücüdür. Söz konusu olaylar mağdur sıfatından bizi zalim statüsüne sokacak ve özür dileyecek konuma dahi getirebilir! Gerçek şu ki Fransa’yı boykot edemeyiz ilişkileri kesemeyiz bundan önce benzer yasaları kabul eden 18 ülke gibi. Kimse sabah kalkıp, kapısındaki Fransız malı otomobilini parçalamaz. Milyonlarca Fransız otomobili kullanıyoruz. Ülkemizde üretilen markaları ve hatta yapımında 270 küsur Türk mühendisin çalıştığı bir model bile var. Fransa ile 25 milyar doları aşan bir ticari ilişkimiz var. Nasreddin hoca çocuğa testiyi kırmadan önce bir tokat atıyor, biz kırdıktan sonra! Fark bu... Söz konusu yasanın kabul edilmesi için iki aşama daha var. Ancak red edilmesi bizim için fazla birşey değiştirmeyecektir. Ermeniler istedikleri sonucu almıştır... Bize düşen sağduyulu davranmak ve böyle çirkin eylemlerden birbirimizi alıkoymaktır. Fransızlara siz önce Cezayir’le yüzleşin demek Ermeni soykırımını kabul etmektir bunu bakan düzeyinde söylemek ise duruma resmi mührü basmaktır... Fransız meclisinden geçen yasa önce kendi halkının ifade özgürlüğünü kısıtlamaktır bir anlamda kendi demokrasisiyle çelişmesidir. Yani Libya’nın "özgürlüğü" için Kaddafi güçlerini bombalayan Fransa ifade özgürlüğünün önüne koyduğu bu engelle ne kadar samimiyetsiz olduğunu gösterir... Bunları iyi düşünmeli, iyi tartmalı buna göre makul ve bizi haksız konuma düşürmeyecek tepkiler koymalıyız. Bugün Filistin halkı için, Suriye halkı için, nasıl fedakarca tepkimizi koyup, takdir topluyorsak. Tarihimizlede varsa bir ayıbımız yüzleşmekten korkmamalıyız. Bu bizim haksızlığa karşı duruşumuzu güçlendirir. Var veya yok artık bu olayın 2015 yılından önce açıklığa kavuşması gerekir. Yoksa bu durum daha çoook başımızı ağrıtır...
YORUMLAR
Değerli arkadaşım...
Çok güzel bir yazı yazmışsın... Biz pek çok şeyi unuttuğumuz gibi tokat atmayı da unutmuşuz maalesef...Hem merak ediyorum: Tokadı en şiddetli bir şekilde yedikten sora geri dönüp sen de tokat atsan ne faydası olur...Mesele o tokadı hiç yememek değil midir?
Bu gün tesadüfe bak ki ben de bu konuyu ele almışım...Tabii ki bir başka yönüyle...
Yazın için teşekkür ediyorum.
Selam ve sevgilerimle.