- 2620 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ahmet SARGIN imzalı YOZGAT SEVDASI isimli KİTAP DAHA ÇOK ARZULANACAK..
=
YOZGATŞAD ve ”YOZGAT SEVDASI / Hikmet OKUYAR ” isimli şiirmin COŞKUSU içinde YOŞAY-BİR Başkanı Şebingülü Dostu, Eğitimci Şair Yazar Gazeteci Hacı Ahmet Sargın şahsında; Yozgat ve ilçelerinden yetişen amatör veya usta aşık ozan şair şiir yorumcusu canlarıma en kalbi duygularla selam sevgi saygı gönderiyorum.
Nida Tüfekçi, Mehmet Gül, Şükrü Ünalan gibi ardında iz bırakarak ebedi aleme göç eden Yoazgatlılar için FATİHA ile rahmet diliyorum..
Özel yetenekli Yozgatlı gençler için yapılan çalışmaları dikkatle izliyorum.
Bağ bahçe alanları ile tarım hayvancılık ve sanayi alanlarına Büyük Yozgat Rüyası içinde müteşebbis ruh ile projeli ve teşvikli yatırım yapan sanayici ve işadamlarımıza teşekkür ediyorum.
SERACILIK VE ÖZEL FİDANLIKLAR PROJELERİni TEŞVİKLİ olarak uygulamaya koymak adına yöre canlanmasına vesile olan öncüleri TEBRİK ediyorum.
YOZGAT SEVDASI kapsamında SERACILIK konusunu da ilgi alanında bulundurduğu için bu Sargın’ca duyarlılığı özellikle KUTLUYORUM.
Çok Yakın gelecekte Hızlı Tren Sorgun’da durduğunda, Yozgat Kaplıcaları yeniden yapılandırıldığında, Yerköy büyük düşüneN YERKÖYLÜLER yönetiminde yeniden yapılandırıldığında da BÜYÜK YOZGAT;ANKARA’nın NEFES BORUSU ve yörenin de DOĞAL YAŞAM MERKEZİ özellikleriyle BÜYÜK DÜŞÜNENLERİN ŞEHRİ olarak değerlendirilecek.
Yozgat’a giderken sanki iş çıkışı evime gidiyormuşum gibi hissediyorum kendimi..
ve konuştuklarım öyle yakın bulmuşlar ki BİZİM HİKMET acaba Yozgat’ın neresinden diye soruyorlar birbirlerine.
Teşekkürler YOZGATLI Canlarım TEŞEKKÜRLER..YOZGAT veya İLÇELERİNDE YA DA HER NEREDE YAŞIYORSANIZ ” Yozgat Sevdası / hikmet Okuyar ” şiiri ile SELAM Size…
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.