- 619 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Niksar sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Öğrencisi Atilla Yıldız ile...
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ NİKSAR SOSYAL BİLİMLER YÜKSEKOKULU YEREL YÖNETİMLER BÖLÜMÜ ÖĞRENCİSİ ATİLLA YILDIZ “ NİKSAR’DA OKUMAK BENİM DAHA AKTİF İNSAN OLMAMA SEBEP OLDU” DEDİ
SORU- bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? Bugüne kadar nerelerde okudunuz?
ATİLLA YILDIZ- Kırşehir Akpınar İlçesi Himmetuşağı Köyündenim. Himmetuşağı İlköğretim Okulundan sonra Kırşehir Lisesinden mezun oldum. Niksar Meslek Yüksekokulu Yerel Yönetimler Bölümü 2. sınıfta okumaktayım .
SORU- Neden Niksar’ı tercih ettiniz ? Neden Yerel Yönetimler? Bu okulu yazmadan önce ve şu an duygularınız arasında ne fark var?
ATİLLA YILDIZ- Niksar yer olarak bana cazip geldiği ve yeni açılan bir bölüm olduğundan tercih ettim.Yerel yönetimler geleceği parlak bir bölüm olduğundan tercih ettim. Ben siyasi ve yerel yönetimlere ilgim olduğundan tercih ettim. Buraya gelmeden önce düşüncelerim daha dar ve küçüktü. Ama buraya geldikten sonra daha geniş düşünmeye başladım. Daha sorgulayıcı oldum. Olaylara daha bir ilgili ve alakalı olmaya başladım. Yüksek okul okumak beni aktif olarak geliştirdi diyebilirim.
SORU- Bize ailenizden bahseder misiniz ? Anne ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların sizin çabanıza bakış açısı nasıl ?
ATİLLA YILDIZ- Aileme gelince babam çiftçi. Bağ bahçe işleri ile meşgul olmakta. Her türlü olumsuzluğa rağmen babam çalışmayı seven insan. Annem ev hanımı. 6 kardeşiz. Ağabeyim polis ve bir kardeşim de çalışıyor.
SORU- Kitap okumakta mısınız * Kitap okumak size ne kazandırdı?
ATİLLA YILDIZ- Kitap okumaktayım. Polisiye türü roman okurum. Kişisel gelişim kitapları okurum.
SORU- Arkadaşlıkta neye dikkat edersiniz?
ATİLLA YILDIZ – Bana zarar verecek arkadaşlıklardan kaçınırım.
SORU- Niksar ile Kırşehir arasında ne gibi farklar gördünüz?
ATİLLA YILDIZ- Niksar ile memleketim arasında fark var. Benim oturduğum memleket merkez olması itibariyle, daha büyük ve olanakları daha fazla.
SORU- KPSS ye hazırlanıyor musunuz ?
ATİLLA YILDIZ-KPSS ye hazırlanıyorum. İyi bir puan alarak memur olmak istiyorum.
SORU- Hayatta ne gibi hedefleriniz var ve bu hedeflere ulaşmak için neler yapmaktasınız ?
ATİLLA YILDIZ- Hayattaki hedeflerim küçük yaştan başlayarak bugüne kadar bizimle geliyor. Ama insan farklı yaşam dönemlerinde farklı şeyler hedefliyor. Benim buradaki hedefim okulumu tamamladıktan sonra DGS sınavını kazanıp Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesine geçmek istiyorum. Bu hedefime ulaşmak içinde derslerime daha çok çalışıyorum.
SORU- Bu konuda başka neler anlatmak istersiniz ?
ATİLLA YILDIZ- Niksar’da bana ve sınıf arkadaşlarıma yardımını hiç esirgemeyen değerli hocamız Onur Binbaş’a sizler aracılığı ile çok teşekkür ediyorum. Kendisi kıymetli bir hocamızdır. Kırşehir Himmetuşağı Köyüne de buradan selamlarımı iletiyorum. Ayrıca benim bugünlere gelmemde çok emekleri olan anne ve babama ve ağabeyim Kenan’a çok teşekkür ediyorum.
TURAN YALÇIN-TOKAT
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.