- 1177 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Dominant Kaynana.(10. Blm)
Bir yaz günüydü
İşten eve yorgun geldim ve hava çok sıcaktı ..
Annem banyoyu yaktım , hadi oğlum halil sende girde yıkanıver,serinle dedi..
Banyoya girdim ,arkamdan eşim homurdanarak geldi, dedim ne oldu.......
Annem git eşinin sırtını sürtüver demiş, hem sende gir ,
ne biçim kadınsın sen yanlız ve ayrı ayrı giriyonuz duşa,
git beraber yıkanın oğlanın sırtını falan bir sürtüver ,
bu yaşta koca adamı benmi yıkıcam demiş ...
Herşeyide o bilir , ya
allahım bu kadından bıktım ,deyerek banyoda söylendi,
hani utanmasa dedi ,tövbe tövbe ......
Dedim boşver takma kafana, derken arkasından, annem kapıya dikildi ....
Bana sıcak su verin diye bağırıyordu..
Eşim korkudan ,sıcak suyu doldurdu ve kendi üstüne döktü yandım diye bir çığlık attı....
Babam anneme bağırıyordu , ne işin var senin, banyonun kapısının önünde ,
çıkınca alsana suyunu ,,ayıp denen bir şey var ya...
Eşim ağlıyordu bense napıcamı şaşırdım....
Çıktık banyodan eşimin karın bölgesi ,çok feci yanmıştı ,eşim hareket edemiyordu....
Annem hadi cilve yapma , millete ,sesini kıs biraz ele güne karşı ayıp dedi..
Birde alay eder gibi gülerek ,kedi bilmem neyini görmüşte ,yaram var demiş dedi.....
bundan falan bişey olmaz ,kalk hadi sofrayı kur dedi.....
Ben yeter artık ,görmüyormusun hem suçlusun, hemde güçlümü çıkmaya çalışıyorsun ,
,pes doğrusu pes valla anne dedim...
İnsan biraz utlanır,sen ne biçim insansın ya dedim....
Eşime doktora götüreyimmi seni canım dedim ,
annem ne gerek var diye bağırdı
ve iyice abartınız dedi.......
Zeytin yağı sürelim geçer dedi.......
Eşim ağlamayı kesdi ,doğru benim ne kıymetim varki bu evde dedi..
Allah onada göstersin , en kısa vakitde , oda görsün , çeksin dedi.....
Aradan zaman geçti ,eşim bir -iki ay sonra iyileşti ....
Babamlar antalyaya gittiler ve biz biraz nefes almıştık artık ,annemden kurtulmuştuk ,ya ona şükür ediyorduk....
Bir gün kızım buronşite yakalandı ..
Doktora götürdük ,doktor film çektikten sonra kalbinde delik var ,bebeğinizin dedi..
Ben çok üzüldüm nasıl olur bu falan derken eşim dahada çok üzülmüştü
Dedim paramız olunca tıp fakültesine yada özel bir doktora dedim....
Babam antalyada bir akrabamızdan duymuş kızımın hasta olduğunu,
Anneme git getir çocuğu doktora burda bakıtacam demiş,
Annem çıktı geldi,dedi bana para bulun kızı götürcem orda bakıtacaz doktora..
Dedim anne çok sıkkınım dardayım,param olsa zaten bende götürürüm doktora
Dedi ne olacak o zaman, bulun parayı ,dedim nerden bulayım siz bakıtın ben sonra ödeyeyim...
Annem bizdede yok dedi.
Şaşırdım kaldım ,annemin eli kolu kulakları altın doluydu.....hatda eşime bile evlendiğimizde doğru dürüst altın takmamıştı ,iki üç tel ince bilezik takmıştı ,ve kendi kolları burma bilezik doluydu.....
Dedim bozdur şu yüzüğün birini ,ne gerke var iki üç yüzük takmaya ,bir tane alyasın olsa yetmezmi....
Dedi asla bozdurmam ,delimisin sen, dedim nolacak ,torununun sağlığı için vercen, elemi vercen....
Dedi olmaz, zamanında çocuk yapcanıza iki, üç kuruş ,biriktirseydiniz, yastık altına ,atsaydınız banane dedi....
Peki dedim, bana birşey olsa yinemi vermezsin,
Dedi mezardan babam gelse vermem,
Dedim sen benim anam değilsin o zaman ,
Anam olsan altın mal nedir oğlum der verirdin...
Babam gelsin, soracam ona benim anam kim diye dedim......
Annem istediğini sor dedi ....
Ertesi gün babam telefon etti ,çocuğu getirin dedi ,
Dedim baba para yok ,babam senden paramı istedim ben dedi ...yolla çocuğu....
ANNEM ama dedim eşimde sus diye işaret etti .
Peki dedim ,eşim baban bu konuyla ilgisi yok annenin oyunu bu dedi, sen annene bakma dedi..
Dedim sende git çocuğun başında ,eşimde gitti annemle,
Annem , babama varır varmaz benim dediklerimi anlatmış,oğlun şunu dedi bunu dedi ,ben Onun anası değilmişim, anasını bulacakmışsın demiş,
Babamda eşime sormuş,işin aslını, eşim olup biteni anlatmış ..
Babam anneme bağırmış ,ben paramı istedimde, sen çocuklardan para istedin demiş....
Kızıma tıpda film çekliyor ve hiç birşeyi yok maşallah diğer doktorun filmi hatalı çıkmış demişler ve biz çok sevindik, eşim eve döndü .....