- 784 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
" İyi, hoş adamdır da, garip yanları çok.
Solcu, halkçı, kendine göre emek yanında bir adam.Şiirler yazar dı emekten yana, halk için...Kitapları filan da yayınlanmıştı o zamanlar"
bUNLAR MI ÇOK OLAN GARİP YANLARI?:::))) Böyle bir adamdan öyle bir evlat çıkar mı?... YOK BE SAYIN YAZARIM, İNANDIRAMADIN BENİ...Sen en iyisi, 'soroscuların' turuncu çocuklarına bak, adresleri belli, BABALARI YURTSEVERLERE ÇAMUR ATMAKTAYKEN YAZILARIYLA,TV SÖYLEMLERİYLE,V.S. EVLATLARI Marmarada gemicikleri ile seyahatteler...SAYGIYLA
NOT:Yazılarını sürekli takip edip okuduğum ve taktir ettiğim bir yazar dostum olduğunuzu da belirtmeliyim ki, bu yazınıza düştüğüm yorumu hoş göresiniz...Saygıyla
.
kemnur tarafından 11/24/2011 4:27:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mert YİĞİTCAN
Teşekkür ederim.Konuya katkınız için.
Saygıyla.
Mert YİĞİTCAN
Solcu, halkçı, kendine göre emek yanında bir adam.Şiirler yazar dı emekten yana, halk için...Kitapları filan da yayınlanmıştı o zamanlar"
Bunlar değil idi garip yanları değerli dost.Yazımın devamında çevre esnafı aldatarak sürekli borç takıp mekan değiştiren yanlarını ve yaşam felsefesinin ne olduğunu... Solculuk, halkçılık, emekten yana insan olmak, emekten yana şiirler yazmak yeter mi doğru adam olabilmek için? Hayatın içinde, fiilleri nelerdir? bunlara bakmak gerekmez mi?
"ayinesi iş dir kişinin, lafa bakılmaz" denmiştir.Yalanı, riyayı,aldatanı, çalanı, çırpanı her nerede olursa olsun görmek, anlamak, tanımak zorundayız.Sıfatlara bakarak bu hallere geldik.
Yazımdaki gerçek konu ve olayların , tarafınızdan anlaşılamamış olması üzücü oldu benim için.
Saygıyla.
Kemnur
Hatıraların devamı bekliyorum ağbicim..Dediğin gibi herkesin alacağı bir ders vardır ve ben kendi payıma olanı aldım...
Rabbim bizi kötülüklerden muhafaza buyursun/ Hürmetle...
Mert YİĞİTCAN
Faydalı olacağını düşündüğüm hatıralarımı paylaşmaya devam edeceğim . Saygı ve sevgiyle.
Eee olsun o kadarcıkta satma konusunda profosyonel bir ülkeyiz biz malum balık baştan kokar emeğinize sağlık saygılarımla :))
Mert YİĞİTCAN
Saygı ve sevgiyle.