- 867 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Gençler Pardon...
Tv de gençler tartışıyor, üniversite öğrencileri... Yüz kelime ile ki belki de fazla söylüyorum, münazara yapıyorlar. Bir grup internet a sosyalleştirir diğer grup da sosyalleştirir diyor. Merak ediyorum bu çocukları yetiştiren eğitimciler gerçekten eğitimci mi? Gençler üniversitelere uslu dursunlar, siyasete karışmasınlar, düşünmesinler, ıslah olsunlar diye mi gidiyor? Bizim ihtiyar siyasetçiler bu gençlere güvenmedikleri için mi kalkmıyorlardı koltuklarından? Biri bana torna atölyesi ile akademi arasındaki farkı anlatabilir mi? Ve kullanılan malzemeyi?
Ne büyük bir acı ve daha kaç nesil tüketecek bu ülke merak ediyorum… Aptal bir sınavın tutturulmuş puanlarına teslim binlerce genç zayiat… Bir de üç çocuk yapın diye insanları fişekleyen bir başbakanımız var, ne için Avrupa ülkelerine yeni işçiler yetiştirmek için mi?
Eline silah bile almadan cepheye sürülen asker ne ise hayata hazırlanmadan diploma alan bu gençler de o kaderin işçileri işte…
Eskiden darbe yapar ehilleştirirlerdi gençleri, olmadı askere alıp analarına söver evcilleştirirlerdi, odamı olmadı hapse atar ıslah ederlerdi… Şimdi üniversitelerde vasıfsızlaştırıp, hipnotize ederek zararsız hale getiriyorlar. Değişen tek şey, yöntemler daha az şiddet içeriyor, hepsi bu…
Düşünmeyen, sorgulamayan, hedefi olmayan, binlerce kör fare gibi, oradan oraya çarpıp duran, idealsiz bir kuşak geliyor ve bu katliamın tek suçlusu; Kompleks lerine yenilmiş, suskun, kendisini biraz olsun şımartacak bir kaç teknoloji harikasına özgürlüğünü ve bağımsızlığını satmış, çocuklarına Atatürk’ü anlatamamış bir önceki nesildir.
YORUMLAR
.Memlekette o kadar cok universite mezunu veriliyor ki cogu zaten vasifsiz.Bitirilen universitelerin bir kisminin egitim kalitesi meslek liselerinden daha az.Cocugun egitimdeki en belirleyici unsur ailedir.Cocuklar kucuk yaslarda taklitcidirler. Ebebeynini kitap okurken gorurse o da kitap alir eline.Daha evinde anne ve babasinda goremedigi ozelligi cocukta aramak dogru mudur?Bu gunun insanlari internetten basini kaldiramiyor ve tum sosyalliklerini orada yasadigini dusuyorsa, cocugunda normal yasama seklini boyle algilamasi dogal degil midir?Bu durumda egitimci tek basina neyi, ne kadar degistirebilir ki?Bizim nesil hizla kendine gelmezse sayisi her gun artan bu mezunlar baska milletlerin elinin altinda daha kim bilir ne hale gelirler.Guzel yaziydi.Kaleminize saglik.Saygilarimla...