Sonbahar Başkadır Ankara da 1 Sezon 1Bölüm
2 sene sonra soğuk bir sonbahar günü.......
Hakan sessizce odasında oturmuş cekmecesindeki konyaktan bir yudumu sabah kahvesine karıştırmak için şişein ağızını açıyordu. Masanın üstünde iki resim vardı. Bunlardan bir tanesi bir kıza diğeri ise bir adama aitti.
Hakan konyagı tekrar çekmecesine koyup iç geçirdi. Kahvesinden bir yudum alıp gözlerini tavana sabitledi. Baktığı noktada 2 sene öncesi o tabancayı ateşlediği ana döndü.
Evinde idi yanlızdı beylık silahını belinden çıkarmış 6 patlarına bir mermi sürmüş çevirmiş ve rus ruletıne başlamıştı kafası dumanlıydı ne yaptıgını dahi tam anlamlandıramıyordu gözünün önünde fulya bir yüzük ve NİHAT ismi kazınmış bir plaka vardı NİHAT okadar güvenmeye başladığı sevmeye başladığı genç polis nasıl bunu yapmıştı. Tetiğe basmak için parmağını tetiğin üstüne koydu içini çekti o anda kapıda bir gürültü olduğunu ve Nihatı amirim kapıyı aç diye bağrıdığını hayal meyal duyduğunu tekrar hatırladı ve kapının buyk bir gürültü ile açıldığını daha doğrusu kırıldığını ve o anda parmagının tetiğe gittiğinide hayallerin ve sislerin arasında hatırlıyordu evet ve bir anda nihatın üstüne atladığını o anda silahın elinden kaydığını yere düştüğünü ve bam diye patlarken berkantın surasına okkalı bir yumruk attığınıda bir bulut içinde görüyordu sonrası ise sanki bir karanlıktı ölüm karanlığı ... gözünü tavandna ayırdı kahvesine baktı bir yudum daha aldı . masaya baktı iki resim bir aşk ve bir bilmece hayatı hep bilmece çözmekle geçmişti polis olmayıda ondan sevmişti kimsenin yapamadığını yapmak çözümsüzü çözmek cesaretle olaylara ilerlemek dik başlıydı sert ti kendi bildigine ilerlerdi.
Bu olay dedi içinden bu olay aşk evet ama ... bekledi erkek 22 yaşında gibiydi 2 sene öncesinin resmi dedi içinden kız henüz 20 gibiydi resimde en az 3 sene öncesinin kız ve oğlan el ele bulunmuşlardı gençlik parkında bir bankta sabah bir park görevlisi bulmuştu cesetleri kızın elinde bir gül üstlerinde kimlik yok bir iz yok sadece elle tutşmuşlar gözlerinde buyuk bir korku ifadesi karşıya odaklanmışlar ve şakaklarında bir er kursun tabanca oğlanın elinde kızın gözleirnden akan yaşlar kurumuş bir iz yapmış oğlan dilini ısısrmış ve kanatmış sağ elinde tabnca ama barut izi yok kızın üstünde gögüsüne takılmış bizi afedin yazısı ...
Hkan tekarra bir yudum aldı kahveden yine tavana gözleri kaydı hastanede açtı gözlerini bir yataga bağlamışlar başında tanfer duruyordu. Ne oldu bana diye sordu tanfere amirim sen dedi tanfer susarak ne oldu be dedi tekarar sen kendini öldürmek istedin dedi tanfer hakan irkildi ellerim neden bağlı benim say dedi tanfer zarar verme diye kime la dedi hakan tanfer sustu hatırlamıyormusun dedi sonra tanfer neyi kendini vurmaya kaltıgını nihatın üstüne atlaması ile tabancayı düşürdüğünü nihatın yaralandığını berkantın sana yumruk atıp ambulansla getirildiğini Hakan boş boş baktı
Kapı çalındı ve dikkatı gene kahvesine ve resimlere dondu .
Gir la gir dedi Beyza kafasını odaya uzattı o anda Hakan sanki onu hiç tanımıyormuşcasına evet dedi ne var
Beyza amirim dedi berkantla tanfer su gecendeki cocuklarla ilgi bilgi getirdiler kimliklerini bulmuşlar da girsinler mi ?
Hakan boş boş beyzaya baktı ne dediğini sanki sisler arasından duyuyor gibi idi artık ekip bu duruma alışmıştı son 2 yıldır Hakan tepkilerinde çok yavaşlamıştı ve alkol onu içten içe çürütüyordu ama kimse ona içme diyemiyordu çokta sinirli olmuştu aşırı öfkeli ve fevri idi müdür bile ona birşey diyemiyordu aslında emekli olması için biraz baskı yapmak istemişti ama hakanın bakışlarından urkmüştü birde hakan aslında bu hali ilede cogunun çözemediği tuhaf llayları çözebiliyordu beynı çok değişikti bu adamın o bakımdan savcı ve müdür hakanın bu halini tolere ediyorlardı ama uyarmayıda ihmal etmiyorlardı ve hatta biraz tehdidide .
Tamam dedi hakan gelsinler kimmiş bu ikisi öğrenelim .
Berkant dahada kilo almış vucudu ile içeri girerken elindeki koskoca sosıslıyıde ısırıyordu tanfer ise daha da sıska ve sıyahlaşmıştı hakan beyza beyhanla sende gel dedi Nihat ekipten ayrılmıştı fulya ile evlenmiş ve tayinini vana istemişti. Zaten olaylardan sonra müdür de hemen onu tayin etmişti ..
Hakan anlatın bakalım ne buldunuz dedi. Berkant konuşmaya son ısırıgınıda alıp ağızında geveleyerek başladı bu kızla oğlan sevgili imişler dedi kızın adı ayşe oğlansa tahsin tahsin doğulu kız ise ankaralı kızın ailesi milliyetci tanınıyor kız doğulu çocugu sevince bu işe karşı cıkmışlar ailecek kız dinlememiş ailesine göre de gecen gece evden kaçmış tahsinle evleneceğiz bizi aramayın demiş bir not bırakıp . Tanfer tahsinde aslında doğuda bir aşiretin oğlu onlarda kzı istememişler diye söze girdi hakan tavana yine dikkatini verdi tanferin sesi ona hastane odasını tekrar hatırlatmıştı.
YORUMLAR
Eyvah.!!! Hakan intihar etmemiş sadece teşebbüs etmiş neyse ki,yine ekibinin başında.
Bulmaca çözer gibi bütün olayları çözecektir mutlaka.Soğuk harp'de bitmiş gibi.
Güzeldi,yine merakla okudum yazınızı kardeşcan.Beğenimi bırakıyorum sayfanıza.
Başarılarınız daim olsun.Selamlarımla.