- 946 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ENDİŞE......
Endişelenmeli insan,acaba,nasıl,nerde,gibi,endişelenmeli.
Kimi zaman endişe içimizde sıkıntının asıl sebebi,endişelenme diyenleri duyar gibi oluyorum.
Hoş insan sıkıntıya gelmez,endişeye hiç gerek yok- olur işler ,yoluna girer der,kimi zaman karşımızdaki kişiye.
Endişe olmalıki,endişeye sahip olduğun iş,yada konu hakkında birşeyler yapma derdine düşmeli insan.
Olmadı diye çalışmalı,yada emegine karşılık alamadım diye kızmalı,endişelenmeli.
Doğa bile bir endişe içinde ,yaz geldi,derken sonbahar geliyor cabuk tutmalı elimizi der gibi,güneşten bol bol faydalanmalar gibi.
Yada kış geldi yaz geliyor şu fazla kilolardan kurtulmalı endişesine kapılmalı.
Tek kanatlı yolculuktan sıkılıp uçmak ister insan bir yürek arar ,bulduğu olur,buldum diye sarıldığı.......kaybetmemek için endişelenmeli.
Kaybetmek içinde endişe duymalı,nasıl kırmadan dökmeden ayrılmak istediğimi açıklaya bilirim endişesi çekmeli.
İnsan duyarlı olmalı,hisli,vurdum duymaz, aman sende,boşver dememeli,endişeye gerek yok deyip,önemsizleştirmemeli hayatı.
Sonra bu endişe zararlı der ve herşeyi boşladımı insan,boş geçen zaman içinde yürümenin yada koşmanın bir hedefi olmadan yorgunlugu kalır sonra.
Yoruldum bıktım şu dünyadan ,insanlardan der.
Değer verdiğimiz kendimeze ,değer verebileceğimiz birini bulma adına önemlidir.
Kendimize isterken bir başkasından beklentilerimiz adına değer çok önemlidir.
Endişe bu yüzden gereklidir,bulduğumuz önem saydığımız değerler adına kaybetmemek adına endişe güzeldir.
Varsa endişe demek insan o endişelendiği olay yada durum adına kendinde olan ve deger verdiği ölçülerin karşısındaki kişiler tarafından değer verilmemesine endişelendiğidir.
İnsanın uçma isteği endişelenmezi sonucu başarıya ulaşmasına sebeb olmuştur.
Ya düşersem endişesi,uçabilmek adına her türlü hesabı en ince ayrıntıları ile çalışması sonucu bulmuştur.
Ya endişe olmasaydı ,,,uçmakda bir başka bahara kalırdı belki..,
Ailleler çocuklarına endişe duyması onları yarınlara daha iyi ve sağlıklı olması adına endişeleri vardır.
Kötüden korumak adına bir endişe.
Zamanın akıp gittigine endişelenmek,zaman varken ,yaşamın anlamını anlamak,sevmek ve sevilmek için endişelenmek güzeldir.
Ne para ne mülkdür endişe’ye değer veren ..
Endişeye değer katan ,anlamlaştıran..
insan olmanın ve bu ruhu taşırken ,yaşata bimemin değeridir,endişeniz bol olsun..
Oto çöpe olmasın tabii,insana değer olsun...S.A
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.