Sen Gelme / Ben Yinede Bekleyeceğim
Alıntı sahibi: Kenan Doğulu Bir Hayatım Bile Yok... Bir Canım Bile Yok... Sen Gittin Gideli Yar Bir Güzel Cümlem Yok!
Nasıl olsun ki ? O güzeli , güzelliği yaratan , yaşatan sendin... Gidişine sakladım iyi kötü herşeyimi! Canımı verdim , hayatımı serdim dönüş yollarına... Bekledim ; hala gelmedin! Oysa sana verecek o kadar çok şeyim vardı ki... En basitinden bir ömür [ömrümü ] adayacaktım uğruna! Bekliyorum ; gelmeyecek misisn ?! Paylaşılması en zor olan düştü bize / ayrılığa düştük. Aşkın ağlayan yanından bir parça bende bir parça sende şimdi... Bir Yar’ım Sen... Bir Yar’ım yokluğunun eseri uçurum... Bir Yar’ım umutla bekler... Bir Yar’ım müdehalesi gecikmiş kanser... Bekliyorum Yar’ımı getirecek misin ?!
Alıntı sahibi: Aşkın Nur Yengi Yine O Gitmeler Sonrasını Ben Bilirim... Ne yarın ne de dünler acımı eskitmediler!
Eskir mi ?! Sen eskidin mi ki ; bıraktığın izler eskisin ?! Hergün biraz daha derinleşeceksin , hergün biraz daha büyüyecek Yar’alarım ve sen daha çok canımı yakacak acıtacaksın...
Alıntı sahibi: Grup Düş Gel Etme Gözlerim Yaşlarla Doldu...
Bak Kimse Silmiyor ; Hani Zamanla Kururdu ?!
Böyle söylediğime bakıpta üzülme sen... Yanmasın canın! Ben ikimizin yerine de yanarım... Yine de gel Sen! Yanaklarıma süzülen yaşları ellerinle sil, Ve bana ayakta kalmayı öğret! Dik durabilmeyi öğret! Gittin ya ; sanki tüm dünyanın yükü üzerimde... Doğrulamıyorum bile sensiz ; anlasana! Sevda yorgunu bir nineyim bastonu kırık... Gel de sana yaslanıp son bir kez güneşin doğuşunu görebileyim...
Alıntı sahibi: Cem Yıldız Yarım bıraktın yarsız bıraktın beni, yalnız değil ıssız bıraktın beni..
Biliyorum sevdiğim Sen hiç gelmeyeceksin! Biliyorum sevdiğim sen benim seni
özlediğim gibi hiç özlemeyeceksin... Olsun sevdiğim...
Sen Gelme / Ben Yinede Bekleyeceğim.