- 755 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Gelişmeleri ilgiyle takip ediyorum.Genelde okuduğum konularda bir yorumum olur, şöyle olacak galiba diye.
Bu konunun gelişimini kestiremiyorum.Kolay gelsin, tebrikler canım.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Yine ve bir kez daha tebrikler size. Gücünüze, tesirinize ve sürükleyişinize en çok. Öykü genişledikçe daha baştan çıkarıcı bir hal alıyor. Tebrikler
Aysel AKSÜMER
korkunun ecele faydası yok yüzleşmesi gerek enfesti arkadaşım sevgilerimle..
Aysel AKSÜMER
Aysel Hanım,
"Gözde" gözde mi olacak,yoksa gözden mi düşücek?
Bekliyoruz...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Bu yazınızı bugün okumayacağım.
Hafta içinde kaçırdıklarımla beraber sırayla yarın okuyacağım.
saygılarımla.
Aysel AKSÜMER
Klasik bir roman gibi..Önemli olan akıcılığı...Bu da anlatımla ilgili tabi...çok başarılısınız...tebriklerimi gönderiyorum değerli kalem...saygılar...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Acaba bu bir dizi senaryosuna filan dönüşür mü? İyice müptelası oldum sanırım. Bir de tam yeni bir olayın eşiğinde kesivermiyor musunuz yazıyı! Esin'le Serdar evlenecek mi? Gözde ne olacak? Sadece akıllı uslu soğukkanlı bir anlatıcı olarak mı kalacak ve hikayenin sonunda RedKit gibi "ben yalnız bir kovboyum evimden uzakta" diye şarkı söyleyerek atına binip gidecek mi?
Aysel AKSÜMER
ne de güzel gidiyor ama meraktan öleceğim...
Tebrikler, sevgıyle kal...
canandemirel tarafından 10/7/2011 10:41:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Vayy vayy merakım iyice artıyor...reklam arası vermeden okudum...selamlarımla
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Bakalım Gözde'nin bir mazereti olacak mı!
Devamı beklenesi çalışmanın finalini büyük bir merakla bekliyorum..
Tebrikler...
Aysel AKSÜMER
ooyoyoyoy ne güzeldi....devam etsin bencede:)
emeğine saglık canda canımsın..sevgimle kutluyorum!!