Ankara Gecesi 6 Sezon 5 Bölüm
Anlattı ama aklından fulyayı ve beyzayı ve de en önemlisi 2 şişe birayı çıkaramıyordu 2 bira ve derin uyku fulya ile mutluluğa gidecekti beklide zaten emekliliğe de az kalmıştı hem Adanalı da yurtdışında idi tek yakalayamadığı o idi ama onu da boş vermişti fulya olsunda hayatında beyza ah beyza o cok üzülecekti buna ama gençti unuturdu zaten sonu olmazdı onunla kendisinin
O arada berkant ın komiserim çıkmıyor muyuz demesi ile irkilerek kendine geldi savcının ve müdürün bakışlarını hissetti ama aldırmadı hadi dedi arkadaşlar gidelim şu işi de çözelim müdür kolundan tuttu haka nın hakan dedi izin al bu işten sonra hakan da zaten bende sizden izin isteyecektim dedi.
Berkant Beyhan ve hakan arabada oturmuş adamın ofisten ayrılmasını bekliyorlardı hakan elini cebine attı telefonu çalıyordu telefonu açtı karşıdan o tanıdık ses duyuldu selam komiser tuzağımı bozmuşun ama yerime seçtiğim acemi idi biliyorsun sana yurt dışından sevgilerimi gönderiyorum biraz buralarda çalışacağım interpol e haber vermişsiniz savcı iyi demek seni seviyor olsun benim sevgim gibi değil ha aklıma gelmişken fulya nasıl ha ha neyse beyza da fena değildir umarım artık sonradan onların daha detaylı tatlarına bakacağım sevgilerimle komiser hahaha ve telefon kapandı Hakan buz gibi olduğunu hissetti bu adamı yakalamadan bana rahat yok dedi içinden Allah kahretsin şerefsiz herif sözleri dudaklarından istemeden dokuldu berkant ve Beyhan hemen anladılar o mu aradı dedi Beyhan evet o dedi hakan hala alay ediyor şerefsiz . Hepsi sustular bu arada alacakları adam ofisten cıkmış aracına binmiş yola çıkıyordu ona konsantre oldular ve takıbe başladılar tanfer daha önce adamın yol güzergahında arabasın park etmiş adamın önünü kesmeyi bekliyordu adam yola çıkınca telsizden onu da aradılar ve adamın ona doğru geldiğini bildirdiler.
Adam eski şehir yolundan ilerleyip tam konut kente sapacakken tanfer arabası ile arabanın önünü kesti beşinden beyhanda adamın arabasını sıkıştırınca adam ve şoförü ne olduğunu anlamadan hakan ve berkant adamı kendi arabalarına alıp gaza asıldılar.