Günaydın Edebiyat
Günaydın dünya. Döndüğün için, beni ve sevdiklerimi her an taşıdığın için sana minettarım. Sen olmasaydın, hangi gezegene tutunurdum? Belki uzayda boşlukta sallanan bir cisim olurdum...
Günaydın gün. Bugün de beni taşıdın bağrına. Bugün de beni unutmayıp üşüyen ellerimden tuttun. Varol. Eksik olma. Nice günlere beraber...
Günaydın Ekim ay’ı. Sen Eylül ve Kasım arası ayların bereketli yağmurumsun. Seninle ektiklerim kat kat geri dönüyor bana. Seninle ıslandığım akşamlar bana epey şiir armağan ediyor. Senin için iyi ki varsın cümlesini kullanacağım. Hakkını veriyorsun. Bir de çok adaletsin. Eyvallah Ekim...
Günaydın Mimoza. Seninle yaşamak ve yaşlanmak ömrün ta kendisi. Yüreğimi heyecana getirensin. Kalbimin rahat rahat atmasına vesilesin. Kokunla dem dem sarhoşum. Gül desenli dokunla aşka aboneyim. Bahtiyarlığımın bütünüsün. Ve sana ne kadar teşekkür etsem az. Canımda kal Cansözüm...
Günaydın pır pır uçan kelebek. Biliyorum ömrün bir iki günle sınırlı. ancak yaşamaya sımsıkı sarılman birçok ömre bedel. Danslarınıza küçüklüğümden beri hayranım. Özellikle hepinizi çok seviyorum. Kanatlarınıza kuvvet...
Ve günaydın edebiyat. Edebi yönümün karşılığısın. Daha çok paragrafta buluşacağız. Daha nice şiirde konuşacağız. Yurdunda soluklanmak tarifsiz. İkimiz de birbirimize yakışıyoruz. İkimiz de birbirimiz için gerekliyiz. Sağol can dostum...
..................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
2 Ekim 2011,,,10.37
Kerboran
YORUMLAR
Günaydın Kerboran ya da Dargeçit.
Yazının kendisi kadar,yazıldığı coğrafya da güzel...
Zahuran'dan Kartalkaya'ya kadar "yaşanmışlıklarım" var da ondan bir hayal turu yaptım,yaptırdı yazınız bana.
sabri ayçiçek
Yaşamımın güzel parçası olarak o bölgenin bende güzel bir yeri vardır...