Ankara Gecesi 6 Sezon 2 Bölüm
Beyza anında kapıya yöneldi aklından acilen bu mekandan bu evden çıkmak vardı ama ayak seslerini duyunca kapıdan çıkmaması gerektiğini anladı ve hızla pencereye yöneldi pencere kilitli idi kırmayı düşündü ama adamın kapıya yüklenmesini bekledi böylece ses belli olmayacaktı.Adam kapıyı itirince beyza olanca gücü ile bıcağın sapını cama vurdu cam kırıldı ve kendini dışarı fırlattı ormana koşmaya başladı çıplak ayakları yara içinde idi üstü başı perişandı ve hava soğuktu zaten evden yatarken adam kaçırdığı için onu üstünde sadece pijaması vardı.Adam ise o anda kapıdan eve daldı beyzanın camdan çıkıp ormana koştuğunu gördü peşinden oda ormana yöneldi.
Beyza ardına bakmadan deli gibi koşuyordu elinde bıcağı sımsıkı tutuyordu bu adama yakalanacağıma kendimi öldururum daha iyi diye duşundu içinden koşarken adam da peişinden koşuyordu ama ara epey acılmıştı adamın kanaması arttı beyzanın sapladığı tornavida ve açtıgı kurşun sıyrığı adamın hareketlerini engelliyordu adam bir ara duraladı beyza daha hızlı koşarak bir köşeden döndü ve bir küme çam ağacı ve bir tepe gözüne ilişki hemen bu tepe ve ağaçların arlına girdi ve bıcakla ve elleri ile hızlıca kendini örtebilecegi kadar bir cukur kazdı üstüne toprakları cekti ve nefesini tutarak adamı bekledi adam 5 dakıka surede oraya vardı etrafta kzıı göremedi solukları sılaklaşmış gömlegi kan içinde idi lanet olsun dedi bağrarak sesi bir hayvan gibi çıkmıştı bu yaraları iyileştirecegim ve gene geleceğim buradan çıkamayacaksın ve geri eve döndü.
Hasan ağabeyine ne söyleyecekti ilk işinde başarılı olamamıştı kız cok cetin cıkmıştı kafası atık eve girdi iğne ile omzunu dıktı boğazında acılan küçük yarayı dikmeye başladı bir taraftanda söyleniyordu dışarıda ise özel tim yerini çoktan almış içeri girmek için hakanı ve ekibini bekliyorlardı
Hakan ve ekibi evin yanına gelmişlerdi bu esnada ve işareti ile iki özel tim mensubu polis evin kırık kapısından içeri daldı adam tabancasına uzanmak istedi ama polisler anında onu yere yatırıp ellerini bağladılar ve sandalyeye oturttular.
Hakan ekibin tamamdır işaretini alınca eve daldı ve daldığı gibi de adama olanca gücü ile bir tekme savurdu adam sandalye ile birlikte yer yuvarlanırken diğer polsiler hakanı yakaladılar aman amirim sakın ol diyorlardı
Hakan soluk almaya tekrar başladı he ryer donuyordu Nihat ve berkant adamı tekrar oturtup söyle lan beyza nerde diye bağırıyorlardı Hakan konuşmuyorsa kırın her kemiğini diğer bağıran kendi sesini duydu o sırada adam tamam diyordu tamam anlatacağım kız elimden kaçtı valla köpeğiniz olayım valla elimden kaçtı ormanda kaybettiğim yere götürürüm yeter ki vurmayın yeter . Bunun üzerine ekip ve özel tim adamı alıp hadi göster diyerek ormana daldılar.
YORUMLAR
Ciddi bir mesele oldu bu seri...
Bir gün adamakııllı oturup, vakit buldukça düzeltip kitap derleme haline getirmen şart abicim...
Ciddiyim bu konuda...
Olaylar çok iyi; ama yazı düzeni ve de cümle bağlantıları tekrar tekrar yazılmalı..
:))Emin ilerliyorsun..
aemin
sonun tatlıya bağlacak olması umudu doğdu içimde ya yurt dışına kaçan? sürükleyici etkileyici kaleminiz daim olsun saygılar..