Ankara Gecesi 6. Sezon 1 Bölüm
Adam arabanın arkasına geçip bagajı atçınca beyza tüm gücü ile ileri atıldı ve elindeki küçücük tornavidayı adamın direkt boyna sapladı. Adam acı ile geri çekilirken beyza yuvarlanarak bagajdan dışarı cıktı ve koşmaya başladı aslında nereye gideceğini de bilmiyordu ağaçlardan başka bir şey görünmüyordu o da amaçsızca ağaçların içine doğru koşmaya başladı.
Adam ilk şoku atlatınca tornavidayı boğazından çıkardı ucu çok derine girmemişti küçük olduğundan beyzadan önce kanı durdurmalı idi beyzayı zaten yakalayacaktı kaçamazdı ormanda ondan o yüzden önce arabadan pamuk aldı yaraya alkolle bastırdı lanet olsun dedi ve delice haykırdı beyza adamın bağırmasını taa ormanın derinlerinden duyabiliyordu.
Bir yere saklanmalıyım dedi o anda orda bir kulübeyi daha doğrusu dağ evini gördü oraya koşmaya başladı ama bilmediği şey adamın zaten onu oraya getirmek istediği idi ve ayağı ile tuzağa gidiyordu aslında. Ama o bunu bilmeden oraya koştu kapıyı açıp içeri gidi ve kapının arkasına bir sandalye ve masa dayadı .
Mutfak gibi duran yer ve masadan bir bıçak buldu ama o anda yerdeki kablolar dikkatini çekti kafasını kaldırınca kamerayı ve kelepçelerle organize edilmiş yatağı ve yatağın sağında yer lana aparatları işkence aparatların fark etti kanı donmuştu ayağım ile buraya geldim dedi bir anda buradan çıkmalıyım.
Tanfer aldığı bilgileri kontrol ettikten ve adamın kimlik bilgisini teyit ettikten sonra hakanı tekrar aradı agabey inanmayacaksın dedi bu Nihat ın bulduğu kartı kullanan adam Türkiye nin en zengin adamlarından birinin amcası ve edindiğim bilgiye göre o kızı eskort olarak kiralamış kızın bilgilerine baktım Hilton da hizmet veren eskortlardan kız adamın ise daha da ilginç bir bilgisi var elimde adam daha öncede birkaç eskort kızı dövmek ve zorla eroin içirmeye çalışmaktan şikayet almış ama gücünden bırakılmış Nihat a sorar mısın kızın kolunda filan iğne izi var mıymış.
Hakan Nihat tanfer kızda iğne izi va rmıydı diye soruyor Nihat düşündü bu arda bolu sapağından dağa Abant a doğru ilerliyorlardı hım dedi yoktu niye yokmuş tanfer dedi hakan tanfer tamam dedi o zaman adamı almak kolaylaşır çünkü adam kızlar istiyor kardeşim ben ne yapayım diye kurtarmış hep kendini ifadeler o yönde ama bunda yoksa o zaman onu alabiliriz hakan tamam sen savcı ile konuş dedi tanfer e. telefonu tam kapamıştı ki Beyhan aradı abi dedi bu adam evde yok ama evde bir google mail adresi buldum birde bir not internet kefeden bu maili oku yazıyor ama bu adamın evinde her yerde kedi köpek leşi var ev berbat kokuyor ya hepside işkence edilmiş hayvanlar. Derin dondurucuya sokmuş hepsini adi hakan eyvah dedi kopyacı bu demek dedi ilk işi beyzada deneyecek Beyhan hemen toplan gel buraya adamı bulduk sende bas su gaza Nihat .Nihat gaza basarken berkant ve hakan silahlarını hazırlamaya başladılar ve anons geçtiler arabanın etrafından bır arama çemberi yapın herhangi bir ev bir mağara var mı bulursanız hemen etrafı kuşatın 15 dakıkaya ordayız. Bolu polisi anlaşıldı amirim dedi ve araba hızla son virajı da dondu.