- 691 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DİKKAT...
Akdeniz ısınıyor...Rumlar sondaja başladı...İsrail Heronları Akdeniz üzerinde uçuyor...
Aksazdan ayrılan Türk Gemileri Akdenizde...Yunan Savunma Bakanlığı Kriz falan dinlemeyiz diyor..İsrail Balkanlardaki hemen her ülke ile askeri anlaşmalar yapıyor..SS Füzelerini Türkiyeye doğrultuyor...Almanya,Fransa,İtalya Türkiye ile yarışıyor....
Biz bu filmi tam yüz yıl önce gördük...Balkan Savaşları ile başlayan trajedi..1.Dünya Savaşı ile zirveye çıktı ve sonu malum...
Etrafımızda büyük gürültüler kopuyor...Arap Baharı....Yunan Ekonomik Krizi..İrana karşı
Füzeler,Radarlar...Suriyede olanlar...Irakta olacaklar...Daha bilmem neler,neler....
Hoca Nasreddinin Gürültülü Gecedeki Yorgan Hikayesini bilmeyenimiz yoktur...
Sonra olan bizim yorgana olmasın..Yorgan Gitti Kavga Bitti...Derlerse hiç şaşırmayın..
Yahudilerin Tarihini incelerseniz şunu görürsünüz...Eski Mısır Çağından beri..Yani günümüzden yaklaşık beşbin yıl önceye kadar. Bölgedeki Olaylara hiç seyirci kalmamışlar ve gizli veya açık müdahil olmuşlardır..Bu unutulamaz bir tesbittir...
Türkiye bilmem otuz küsür çeyrektir durmadan büyüyor..Tesbit, Türkiye ve birkaç dost ülke dışındakileri endişeye sevk ediyor..Buna iki çarpı iki eşittir dört gerçeği gibi inanın...
Uzmanlar şunu söylüyor...Türkiye hata yapmazsa 2023 yılında değil ilk on ekonomi arasınada G8 in en değerli üyesi olabilir..
DOĞAL GAZ EKONOMİLER İÇİN HERŞEY..BİZDE ARAYALIM BULALIM EKONOMİMİZE KAZANDIRALIM..AMA GAZA GELMEYELİM...
KIBRISLI RUMLAR VE YUNANLAR ÇOK UYANIKTIR...AĞIZLARI İLE BİZİ AB YE TAM ÜYELİK İÇİN DESTEKLERLER...FİİLİYATA GELİNCE BUZLUKLARINDA HER TÜRLÜ KRİZ SAKLARLAR..HEM BİRLEŞİK KIBRIS İÇİN GÜRÜŞME YAPARLAR...HEMDE HERŞEYİN CANINA OKURLAR...TÜRKİYE BİZİMLE SAVAŞAMAZ,SAVAŞAMAZ..TAHRİKLERİNDE BULUNURLAR..
BATININ ÜÇ ŞIMARIK ÇOCUĞU...ERMENİ,RUM VE YAHUDİ YÖNETİMLERİ...
NEKADAR ZORLUKLAR OLUŞTURULURSA OLUŞTURULSUN AB ÜYELİĞİ TÜRKİYE İÇİN BİR KALKANDIR...BUNDAN ASLA BİZ VAZ GEÇMEYELİM...GEÇERSE MÜSTAKBEL ORTAKLARIMIZ GEÇSİN...SONRA TÜRKİYEYİ MUMLA ARARLAR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.